Davidovi ráno začal zvonit telefon. Poslepu ještě v polospánku ho nahmatal, ale opatrně, aby nevzbudil Mery.
D: ,,No?"
Dm: ,,Já tě probudila Daví? Promiň."
D: ,,To je jedno, co potřebuješ?"
Začala se probouzet i Mery.
Dm: ,,No potřebuju, aby si s Mery pohlídal Danovo kluka, než to.. Vyřídim."
David se kouknul na Mery a ta kývla.
D: ,,No jo no. V kolik a kde?"
Dm: ,,V jednu u základky?"
D: ,,Ok, ale vyřiď to rychle. Se nebudu celej den starat o haranta.. S Mery jsme měli svoje plány."
Dm: ,,Já vim, pardoon, ale ono se mu to hodilo dneska a malej je zrovna u něho."
D: ,,Hmm a kolik mu je?"
Dm: ,,4."
D: ,,No aspoň, že to neni mimino."
Dm: ,,Ne, neboj. Tak děkuju tobě i Mery a ahoj zatim."
D: ,,Čau." položil telefon.
M: ,,Ty by si nechtěl mimíska?"
D: ,,Jo, chtěl, ale ne teď. Nejsem na něho připravenej."
M: ,,Já taky ještě ne, ale chceš ho do budoucna?"
D: ,,Jasně, že jo. S tebou klidně 5."
M: ,,Noo, zase brzdi jo?😂" zasmála se. ,,Ale buď na toho prcka hodnej. Vždyť vlastně kvůli němu tě nevyhodí ze školy."
D: ,,No, jo budu, ale jenom kvůli tobě. Já to s malejma dětma neumim."
M: ,,Tak se to naučíš." dala mu pusu.
D: ,,No co mi zbejvá, když máma mi bude zařizovat to, aby mě nevyhodili😂."
M: ,,No to jo. Chudák mamka."
D: ,,Prej chudák.. Vždyť oni spolu snad i žijou co mi říkala máma naposledy, tak se dali dohromady."
M: ,,Fakt jo. Tak to potom jo."
D: ,,Tak máme po plánech."
M: ,,Jakejch?"
D: ,,Chtěl jsem tě vzít do kina, na jídlo a jen tak na procházku do parku, tam bysme si lehli na deku a udělali bysme si hezký odpoledne."
M: ,,Jo a večer zase jako včera co?"
D: ,,Ale nee. Pokud by si nechtěla ty."
M: ,,Dneska asi ne, ale tak můžeme jít do parku i s tim malým."
D: ,,To ne, to neni ono. Neni to takový romantický😂."
M: ,,Jo aha." smála se Mery. ,,Tak půjdeme na hřiště ty můj romantiku a v neděli si uděláme hezkej den spolu jenom my dva jo?"
D: ,,Tak jo, to beru."Jak to David nakonec s Mery i malým zvládnou?