David s Mery leželi v posteli. David se k Mery nahnul a zajel jí rukou za kraťásky na spaní.
M: ,,Co chceš?"
D: ,,Hádej." usmál se a začal jí dráždit.
M: ,,Tty si nedáš pokoj."
D: ,,Nedám." políbil jí a začal jí dělat dobře rukou. Mery potichu vzdychala a užívala si to. David i jeho malej Davča byli za chvilku připravený na věc. Oba dva se svlíkli. David se vzepřel nad Mery, David začal dráždit Mery svým Davčou a přitom se líbali. David si lehl a počkal co Mery udělá. Mery se usmála a začala Davidovi dělat dobře střídavě pusou i rukou. David si to užíval. Potom si přetočil Mery pod sebe a vzepřel se nad ní.
D: ,,Můžu?"
M: ,,Jasně, že jo."
David se so toho pořádně opřel.
Mery začala nahlas vzdychat.
M: ,,Přidej, prosíím."
David se usmál a přidal.
D: ,,Nezkusíme to zezadu?" zeptal se a vytáhl ho z Mery.
M: ,,Tak jo."
Mery se otočila k Davidovi zády a klekla si na všechny 4. David bez váhání do ní vnikl, přirážel, jednou rukou se zapřel a druhou začal Mery dráždit. David věděl, že Mery za chvilku bude a začal jí dráždit ještě víc. Mery se začala kroutit.
M: ,,Uuž jssem." vzdychla Mery.
Rychle se otočila k Davidovi, kterej jí hodil pod sebe a začal tvrdě přirážet. Za chvilku byl taky na vrcholu. Rychle ho z Mery vytáhl a udělal se jí na břicho. Podal jí ručník, aby se utřela, oblíkli se a zalezli si do postele.
M: ,,Byl si skvělej, lásko."
D: ,,Ty taky."
Usmáli se na sebe a dali si pusu. David to nevydržel a začal Mery líbat. Líbali se docela dlouho.
M: ,,Hele co podnikneme zejtra? Je sobota a máme oba volno."
D: ,,Já nevim, napadá tě něco?"
M: ,,Právě, že ne."
D: ,,Tak uvidíme ráno."
M: ,,Tak jo, jdeme už spát?"
D: ,,Jo jdeme. Dobrou noc, miluju tě." dal jí pusu do vlasů.
M: ,,Dobrou noc, já tebe taky."Tak co podniknou?