Narazili tam na malinký štěňátko, který bylo přivázaný ke stromu a kňučelo.
M: ,,Daví." ukázala na to štěně.
D: ,,Ho někdo tady nechal no."
M: ,,Musíme mu pomoct."
D: ,,Třeba někoho je."
M: ,,To by ho nenechával tady ne?"
D: ,,To jo no."
Opatrně se k němu přiblížili. Byl to bígl. Klepal se a kňučel, ale jakmile je zahlídl, tak začal vrtět ocáskem a přestal kňučet.
M: ,,No joo." pohladila si ho Mery a vzala si ho do náruče. Celej se klepal. Mery odmotala vodítko.
M: ,,Umejeme jí a zejtra jí dáme do nějakýho útulku ne?"
D: ,,No asi jo nebo si ho chceš nechat?"
M: ,,Chtěla bych, ale ty asi ne co?"
D: ,,Ale jo." usmál se na ní.
Mery se taky usmála a dala Davidovi pusu.
D: ,,Ukaž já ho dám pod mikinu, ať mu neni zima." vzal si ho opatrně a dal si ho pod mikinu.Šli okolo večerky, tak jí koupili nějaký granulky a konzervu, aby se mohl najíst. Přišli domu. Mery jí granule nasypala do mističky i s konzervou a nalila mu vodu. Snědl to celý a rychle.
M: ,,Chudínek malinkatej. Bůh ví jak dloubo tam byla."
D: ,,To jo."
Opatrně jí vykoupali, protože když jí vzali za přední levou packu, tak zakňučela.
D: ,,Nebude jí mít zlomenou?"
M: ,,Asi jo. Ráno s ní zajdeme k veterináři."
D: ,,Jo, asi radši jo."
Vysprchovali se taky a zalezli si i s pejskem do postele, kterej si lehl k Mery a hned usnul.
M: ,,Jaký jí dáme jméno?"
D: ,,Vyber mu ho ty."
M: ,,Tak třeba Jessie."
D: ,,Tak jo a když by to byl kluk?"
M: ,,Není to kluk, je to fenka. Poznáš to hned na první pohled." zasmála se.
David nadzvedl zadní packu. Mery ta chytla záchvat smíchu.
D: ,,Ajo."
M: ,,Ty si blbec🤣."
Za chvilku oba dva usnuli, ale moc toho přes noc nenaspali, protože je Jes furt budila, když se převalovala nebo se šla přitulit k Davidovi nebo Mery.