Deniz Kızı 30. Bölüm

195 11 2
                                    

Metehan'ın attığı fotoğrafı kırpmaya üşendim affedin fjfkfkdkdodkdo.

  Sinirlenerek kaçıncı olduğunu sayamadığım kağıdı da  buruşturup masanın kenarına fırlattım. Olmayınca olmuyordu arkadaş. Yetenek mi yoktu yoksa duygusuz muydum anlayamamıştım. Çetin ve Özge'den yardım isteyecektim ama dışarıya çıkmışlardı.

Metehan: Yeteneğim mi yok yoksa duygum mu emin değilim.

Bacım: Ay Mete, duygusuz olsan onu mutlu eder diye şarkı yazmak için saatlerce masa başında mı oturursun?

Metehan: Doğru söylüyorsun, ne kadar romantiğim değil mi?

Bacım: Evet, gözlerimi yaşartacak kadar.  Ama şu an aşık olmadığın için de yazamıyor olabilirsin.

Ahu haklıydı. Eftelya son yazdığım şey görüldü atmakla yetinmişti. Mesajları hemen Ahu'ya ekran görüntüsü atmıştım. Ayrıca son mesajda vermek istediğim "Birbirimize aşık değiliz ama bunu istiyorum." manasını da çok iyi verdiğimi söylemişti.

Metehan:

Metehan: Ben ciddi bir yeteneksizim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Metehan: Ben ciddi bir yeteneksizim.

Metehan: Aslında duygusuz olma ihtimalimi düşündüm ama arkadaşım saçmaladığımı söyledi.

Deniz Kızı: Bence de saçmalamışsın.

Deniz Kızı: Her şey olabilirsin ama duygusuz olduğunu düşünmüyorum.

Metehan: Yazıyor...
                  ....
                  Yazıyor...
                   ....
                   Ciddi misin?

Deniz Kızı: Evet ama hemen havalanma.

Deniz Kızı: Duygusal bir sapık olabilirsin, veya duygusal bir seri katil. Duygusal tinerci, duygusal yobaz, duygusal bla bla...

Metehan: Hadi ama, hala sapık olduğumu düşünüyor olamazsın?

Deniz Kızı: O kadar şey söyledim, neden sadece sapık dememe takıldın? (Şüpheyle gözlerimi kısıyorum şu an.)

Metehan: Çünkü en başta beni sapıklıkla itham ediyordun? (Tek kaşını kaldırıyorum.)

Deniz Kızı: Şaka yapıyorum, beni bir sapıktan kurtardın. (Tebessüm ettim.)

Metehan: Şaka yapmana sevindim. (Daha fazla yaptıklarımızı yazacak olursak ben başka şeyler yapmaya başlayacağım.)

Deniz Kızı: YUH!

Deniz Kızı: SEN GERÇEK BİR SAPIKSIN!

Metehan: Hey, şaka yapmıştım.
İletilmedi.

Metehan: Aaa, engel yedim resmen.
İletilmedi.

Metehan: Noldu ya foton gitti?
İletilmedi.

Deniz KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin