Deniz Kızı 33. Bölüm

171 12 4
                                    

Metehan: Arkadaşlarından ayrıldın mı?

Deniz Kızı: Merak mı ettin? :)

Metehan: Merak ettim. :)

Deniz Kızı: Gittiler, bize gelmişlerdi. Emel biri hatta. Diğeri de Özge diye bir kız. Yeni tanıştık diyebilirim aslında.

Metehan: Nerede tanıştınız?

Deniz Kızı: Bir arkadaşıyla birlikte bana anket yapmaya gelmişlerdi. Zaten Emel'in partisinde de görmüş gibiydim onları. Kahve ikram etmiştim. Özge bardağımı kırmıştı. Yenisini alıp gelmiş bugün. Tuhaftı bana yeni bardak getirmesi ama çok tatlı bir kız. Emel'in de arkadaşıymış. Denk geldiler ama.

Metehan: Gerçekten garip, ama güzel bir davranış sana yeni bardak getirmesi.

Metehan: Bu arada, annemin arkadaşına misafirliğe gittik biz. Ondan kıyafet sormuştum. Nefret ediyorum samimi olmadığım birilerine misafirliğe gitmeye.

Deniz Kızı: Gitmeseydin ya?

Metehan: Annem zorla getirdi, arkadaşı söylemiş güya senin çocuk da gelsin diye. Ayıp olurmuş falan filan.

Deniz Kızı: Burada ailenle mi yaşıyorsun?

Metehan: Evet, burada okul kazanınca gerek duymadım.

Deniz Kızı: Ben tek yaşıyorum. Ama annemlere çok sık gidip geliyorum.

Metehan: Ailesine bağlı kız, tam evlenmelik.

Metehan: Karşılıklı birer muhallebi mi yesek?

Deniz Kızı: Karşıma çıkarsan belki yeriz, ha?

Deniz KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin