Tanıtım

33.3K 923 61
                                    

İthaf : Her zaman yanımda olan,bundan sonra da beni çekmek zorunda kalan biriciğime.

ALTIN TOZU

İyilik kokan bir adam...

Ailesini es geçip dernek toplantılarına koşuşturan,gösteriş meraklısı bir annenin oğlu olarak büyüse de,hayran olduğu babası tarafından iyi yetiştirilmiş,kendi ayakları üzerinde durmayı öğrenmiş,olgunluğuyla dikkat çeken bir adam...

Yaptığı yanlış seçimler sebebiyle sarsılmasına rağmen,insani duyguları körelmemiş,aksine bilenmişti. Hayatına giren her yanlış insan da,her hatada daha bir büyümüştü. Bu yanlışlarının yalnızca bir tane olumlu sonucu vardı...

Çevresinde ki şaşaalı ve görkemli kişilere nazaran daha sakin bir liman arıyordu kendine. İmdadına koşan kişi,sıcacık gülümsemesiyle bile onu mutlu edebilecek,masum bir kızdı.

Ve adam gönlünü ona açtığında, kızın havaya karışan nefesini bile kıskanacaktı. Çünkü kızın her bir zerresi onun için Altın Tozu değerindeydi...

~ ~ ~

Sevdikleri için her şeyi göze alan bir genç kız...

Annesi ve ablası için her sorumluluğu üstlenen,her zorluğa göğüs geren ve bir yanı eksik kalmış,mücadele eden,etmesi gereken bir kız...

Hiç beklemediği yerlerden vurmuştu hayat onu. Azimle çıktığı her yolda,önüne mutlaka keskin bir viraj çıkıyor,yere çakılıyordu. Fakat yine de her düştüğünde kalkıyor,o yolu tekrar arşınlıyordu.

'İlk adımların sonu her zaman düşüştür. Ama bu düşüşlerin sonu,çoğu defa güçlü kalkışlardır.' Bu sözü okuduğunda 'benim için yazılmış olmalı' diye düşündü. Attığı her adımda,her işte tek başınaydı şu ana kadar. Dik durabilmeyi,destek almadan ayakta kalanın yaşayabildiğini çok küçükken anlamıştı.

Tam da umutsuzluk seline kapılmışken,bir anda karşısına çıkan fırsat,merhamet dolu bir adamın yüreğiydi.

'Düşünmem gereken son şey,aşk.' dediği halde kapılarını açacaktı o güzel gülüşe.

'Gecenin karanlığında bile parıldayan o lacivert gözleri zihnimden kazımalıyım.' derken hala anlamamıştı o bakışlara meftun olduğunu.

'Yanlış yapıyorum.' dese de geç kalmıştı her şeye. O küçük,sevgiye ve ilgiye aç kalbi kuş olup,adamın sevgi dolu avcuna konmuştu bile.

Ve kız,gönlünü ona kaptırdığında,adamın havaya karışan nefesini bile kıskanacaktı. Çünkü adamın her bir zerresi,onun için Altın Tozu değerindeydi...

Merhabaa :) Yeni hikayeye de başlamış bulunmaktayız :) Şuan hayatımda yolunda gitmeyen bazı şeyler var,onları düzene koyduktan sonra ekleyeceğim bölümleri,umarım beklemekten sıkılmazsınız,anlayış göstereceğinizi umuyorum.

Keyifle okumanızı diliyorum.

Altın Tozu(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin