20. Fejezet

1.3K 93 17
                                    

- Azért mert szeretlek. - hangja suttogásként cseng mégis tisztán hallom amit mond. A szívem gyorsabb tempót kezd el diktálni, s úgy érzem az ereimben megfagy a vér. Olyan régóta vártam erre, de nem arra hogy egy ilyen nehéz helyzetben vallja be nekem.

Csak figyelem őt, szám résnyire elnyílik, és próbálom felfogni azt, amit az előbb mondott. Biztosan csak rosszul hallottam, vagy csak a képzeletem játszadozik velem. Hirtelen lép közelebb, és én azzal a lendülettel lépek hátra. Addig játszuk ezt, míg végül hátam a szekrénynek csapódik, így ezzel sikerül sarokba szorítania. Keze derekamra siklik, majd a rajtam lévő bő póló alá nyúl, megragadva csípőmet annál fogva von közelebb magához. Kezeimet először a levegőben tartom, de miután megérzem derekam köré csavarodó karjait, átkarolom velük a nyakát, arcomat a vállának döntve beszívom parfümjének tompa illatát. Bőre forró, mely teljesen olyan érzést kelt, hogy mentem elolvadok a karjai közt. - Sajnálom, ha ártottam neked. - suttogja a nyakamba, apró csókokkal ellátva bőrömet. Hosszú percekig állunk így, elveszve egymás karjaiban, míg végül én tolom el őt magamtól, de a látvány ami hirtelen azután elém tárul, összetöri a szívem. A szemei vörösek, és dúzzadtak, az ajkai meg mégjobban cseresznye színűek. Egy finom mozdulattal simítom arcára a kezem, mire ő ráhelyezi az övét, majd fejét enyhén oldalra fordítva belecsókol a tenyerembe. Hüvelykujjammal óvatosan letörlöm könnyeit, majd lábújjhegyre állva egy apró csókot hagyok a szája sarkában.

- Én is szeretlek. - suttogom, mélyen a szemeibe nézve, és ő szavaim hallatán becsukva szemeit elmosolyodik.

- Mond mégegyszer. - mondja halkan, hangja még mindig enyhén rekedt. - Akarom hallani mégegyszer! - könyörög, hangjából tisztán kiveszem a türelmetlenséget, mintha azért akarná, hogy megismételjem, mert nem biztos abban, komolyan gondoltam.

- Szeretlek Harry. - lépek hozzá mégközelebb, és ezúttal apró csókokat hagyok az állkapcsa vonalától kezdve a nyakáig. Élesebben kezdi el venni a levegőt, majd a derekamnál fogva megemel, mire én azonnal csupasz dereka köré fonom a lábaimat. Egy lépést tesz velem hátra, majd ül le az ágyra. Elválik tőlem, ujjaival finoman követni kezdi gerincem vonalát, cselekedete közben végig a szemembe néz.

- Piszkosul szeretlek Felicity. - morogja, majd egy apró csók után játékosan lelök maga mellé az ágyra. - De van ma még mit megbeszélni, és még zuhanyoznom is kéne. - mondja, majd a hajában lévő hajgumiért nyúl, hogy kivegye azt. Nagyot nyelek amikor a göndör tincsek össze vissza hirtelen vállára omlanak, s a nap fénye keresztül süt rajta. Erős a késztetés, hogy ne ragadjam meg a vázlatfüzetem, s kezdjem el ezt a csodálatos pillanatot megörökíteni úgy, ahogyan őt én látom. Fejét előre hajtva összeborzolja, majd újjaival végigszántva megigazítja azt. Olyan magával ragadó maga az egész lénye, hogy egyszerűen ha akarnám se tudnám levenni róla a szemeimet.

- Mi az? - kérdezi, mire én párat pislogva megcsóválom a fejem. Elmosolyodik, majd felállva az ágyról ismét a fürdőbe indul. Alsó ajkamat beharapva nézem ahogy minden egyes lépésével izmai finom táncot járnak bőre alatt. Miután becsukja a helyíség ajtaját, egy hangos sóhaj után dőlök vissza hanyadt az ágyon, és próbálom lenyugtatni felhevült testemet.

***

- Csukd be a szemed. - utasítom, majd a zuhanyrózsáért nyúlva megengedem a vizet hogy leöblítsem a haját. - Egy picit lejjebb tudnál ereszkedni? De csak egy nagyon picit! - kérlelem, mire kuncogva megteszi. - Köszönöm. - mondom, és finom mozdulatokkal elkezdem kiöblíteni a sampont a tincsei közül.

- Liam nem fog békén hagyni. - közli, mire én szemöldök ráncolva lenézek rá, bár ő ezt nem láthatja, mivel szemei csukva vannak.

- Mivel kapcsolatban? - kérdezem, majd elzárom a vizet. Egy óvatos mozdulattal mászok ki a kabinból, ügyelve arra, hogy nehogy elcsússzak a nedves kövön. A mosdó alatti szekrényből gyorsan kiveszek egy tiszta törüközőt, majd eltipegve az ajtóig megragadom a sajátomat. A tisztát odaadom Harrynek, míg a másikat gyorsan testem köré csavarom. Csak most veszem észre, hogy teljes csöndben figyelte minden mozdulatomat, és ennek gondolatától arcom enyhe pírban ég.

COLORS. ➵ Harry Styles [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang