🌠Uyanış🌠

10K 400 755
                                    

Godric Gryffindor, o gün fazlasıyla heyecanlıydı ama aynı zamanda stresli ve kaygılı. Önünde beklediği kapıdan bir anda ıkınma sesi geldi. Godric o anda oturduğu yerden fırladı ve kapının önünde tur atmaya başladı. Yakın arkadaşı Salazar Slytherin bile onu sakinleştiremiyordu.

"Hadi ama Godric. Heycanlı olma demiyorum. Ama bu kadarıda fazla. Azıcık sakinleş. Bak Helga onun yanında."

"Elimde değil Salazar. O içerde çocuğumuzu doğururken ben nasıl rahat olayım. Hem o Helga cadısıda beni içeri almadı.

"Çünkü elin ayağını uslu durmayacağını biliyordu."

İçeriden bir anda tüm sesler kesildi. Ama kısa bir süre sonra ağlama sesleri geldi.

Godric artık daha fazla dayanamayarak içeri daldı. Sevdiği kadın, Rowena, kucağında minik hiç yerinde durmayan ve sürekli ağlayan bebeğiyle ve yanında da Helena karşısında sapasağlam duruyordu.

Hemen onların yanına gitti. Kadının başını öptü ve bebeği kucağına aldı.

"Adını ne koymak istersin." dedi Rowena. Godric şaşırmıştı.

"Ne yani emin misin?" dedi Godric. Rowena sadece başını sallamakla yetindi.

"Mira. Mira olsun." dedi Godric.

"Ama dostum o ikinci adı gibi oldu. İzin verirsen ilk ismini ben koymak isterim." dedi kapı eşiğine yaslanmış arkadaşı Salazar.

"Senin isim vermede benden yetenekli olduğunu düşünemiyorum Salazar."

"Annabeth. Annabeth Mira Gryffindor." dedi Salazar.

Godric şaşırmıştı. Ama sonra yüzüne memnun bir ifade yerleştirdi.

"Ama tek bir şartım var." dedi Godric Salazar'a doğru.

Salazar tek kaşını kaldırdı.

"Vaftiz babası olmayı kabul edersen." diye devam etti sözüne Godric.

Salazar şaşırdı ve memnun bir ifadeyle hafifçe başını salladı.

"O zaman Helga da vaftiz annesi olur." diye atıldı Rowena.

Helga başını sallamakla yetindi.

...

Aradan 13 yıl geçmişti. Annabeth şimdi 13 yaşındaydı. Helena ise 17 yaşındaydı.

Annabeth çok güzel bir kız olmuştu. Babası gibi kızıl saçlara sahipken annesi gibi masmavi gözlere sahipti. Aynı zamanda çok iyi bir büyücüydü de. Çataldil biliyordu, zihinbend ve zihinfenddi, animagustu, bütün büyülerde ve iksirlerde ustaydı. Süpürge üstünde de süperdi. Hatta süpürgeyi ayakta sürebiliyordu.

Annabeth bir anda annesinin, babasının, vaftiz babasının, vaftiz annesinin ve Helana' nın olduğu toplantı odasına bir anda daldı. Bütün gözler ona çevrilmişti.

"Harika bir fikrim var!" diye bağırdı Annabeth.

"Ne o yeni bir büyü veya iksir mi buldun yine." dedi vaftiz babası alaycı bir şekilde. Annabeth vaftiz babasının kolunun altına girerek

"Yaa Salazar. Hayır. Daha harika bir fikir."
dedi.

"Tamam. Şakalaşmak ve didişmek yok. Kıskanıyorum." dedi babası.

"Harika olan fikrin ne Annabeth?" dedi annesi.

"Tamam şimdi beni dikkatle dinleyin. Diyorum ki bu şota çoook büyük. Baya baya büyük. Aslında şöyle bir bakınca hakikaten baya büyükmüş. Neden acaba bu kadar büyük ki?"

Hogwarts'ın Vârisi [Düzenlemede]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin