Annabeth'ten
Bir şapka ile nasıl bina seçeceklerini düşünürken bir anda çapka konuşmaya başladı.
"Hımm... Zekisin. Çok çok zekisin. Sadıksında. Aynı zamanda fazlasîyla cesursun. Ama çok kurnazsında. Seni nereye koysak ki. Hımm... BULDUM. SLYTHERİN!" dedi.
Eğer Salazar burada olsaydı babama hava atardı. Tabi babamda buna gıcık olurdu. Aynı zamanda ikiside benimle her halükarda gurur duyardı.
Şapka Slytherin dediğinde hiç kimse alkışlamadı. Sadece öylece baktılar. Tabi Gryffindor soyundan gelen birinin Slytherin'e gitmesi herkesin tuhafına gitmiştir. Aslında ben pek şaşırmadım.
Slytherin ve Gryffindor masasının ortasından geçerken Slytherin masanın en arkasına geçtim. Kimsenin olmadığı yere oturdum.
"Ziyafet başlasın." dedi Profesör Dumbledore ve ellerini şaklattı.
Bir anda masa yemeklerle donatıldı. Yemekler çok güzeldi. Ama ben pek yemek istemiyordum. O yüzden sadece salata yedim.
Yemeğim bitince odama döndüm ve bavulumu hazırladım.
"Toplan!"
Bavulum hazırlanınca odadan çıktım. Yoldan geçen slytherinli bir çocuğa yatakhanelerin nerede olduğunu sordum.
Çocuk ise bana zindanlarda dedi. Bende zindanlara indim. Profesör Dumbledore bana şifreyi söylemişti. Aslında bakarsanız bütün binalarınkini söylemişti."Saf kan" dedim ve yatakhaneye doğru yol aldım.
İçeri girdiğimde tüm yüzler bana dönmüştü bile.
"Biri bana yatacağım yeri gösterebilir mi?" dedim ortak salonda oturmuş olan topluluğa.
Sadece yüzüme bakıyorlardı. Yavaş yavaş sinirlerim yükseliyordu. Sonunda içlerinden sarışın bir kız bana doğru yaklaştı.
"Merhaba. Ben Narcissa Black. Sana yardımcı olayım. Buyur buradan." dedi. Bende sadece başımı salladım.
Bir odanın içine gelince durdu ve yine konuşmaya başladı.
"Burası senin odan. Yanıda oda arkadaşın yok. Eğer yanlız kalmak istemiyorsan Bella ve benim odama bir yatak daha ekleyebiliriz." dedi. Sevimli bir tipe benziyordu. Ama hemen karar veremezdim.
"Sorun değil. Yalnız kalmam daha iyi. Bir de teşekkürler Narcissa ve iyi geceler." dedim gülümseyerek.
"Sadece Cissy demen yeterli. Slytherin'e hoşgeldin ve sanada iyi geceler." dedi ve çıktı.
Bende odama eşyalarımı yerleştirdim. Bugün olanları birine anlatmalıydım. Eğer Basilisk'e anlatırsam herkesi öldürür. O yüzden en iyi seçenek Firenze.
Hemen camı açtım ve parmağımı şıklattım. Biraz bekledikten sonra siyah süpürgem önümde belirmişti.
Hâlâ durduğuna inanamıyordum. Bahse girerim ki bunu Salazar saklamıştı. Ve yine bahse girerim ki günümüz süpürgelerinden bin kat daha hızlıdır hâlâ. Çünkü onu ben yapmıştım.
Hemen üzerine atladım. Hızla gökyüzüne yükseldim. Bulutların üstüne çıktım. Manzara çok güzeldi.
Ayağa kalktım ve kollarımı iki yana açtım. Ilık havayı içime çektim. Sonra şap diye yan oturdum ve hızla aşağı doğru sürdüm.
Karanlık ormana girince yavaşladım. At adamlar bölgesine gittim yavaşça. Geldiğimde Firenze'yi aradım. Ama onun yerine başka bir at adam buldum.Beni başıyla selamladı.
"Firenze nerede?" dedim.
Başıyla beni takip et yaptı. Bende onu takip ettim. Sonra Firenze'yi gördüm. Başka at adamlara birşey anlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hogwarts'ın Vârisi [Düzenlemede]
General FictionAnnabeth Mira Gryffindor, Godric Gryffindor ve Rowena Ravenclaw'ın kızı Salazar Slytherin ve Helga Hufflepuff'ın vaftiz kızı Bir iksir yüzünden çapulcular döneminde Bu eşsiz kız bakalım çapulcuların dikkatini çekebilecek mı? Tüm hakları sırlar odas...