🌠İntikam🌠

4.7K 277 193
                                    

Sirius'tan

Annabeth yere indiği zaman tam tebrik için onun yanına gidiyordum ki kafasına bir bludger yedi. Koşarak yanına gittim. Birkaç kişi onu çevrelemişti zaten. Jamesler de arkamdan koşuyordu.

Yattığı yere gittiğimde hemen yanına çöktüm ve kafasını dizlerime aldım. Bilincinin yerinde olup olmadığına baktım.

Bilincinin yerinde olmadığını anladığımda onu kucağıma alıp revire doğru gittim. Revire girdiğimde Madam Pomfrey'i çağırdım.

"Buraya doğru yerleştir. Ne oldu?" diye sordu.

"Kafasına bludger çarptı." dedim endişeyle ve dikkatli bir şekilde onu revirin yatağına yerleştirdim.

"Tamam, tamam. Ben şimdi iyiliştireceğim merak etme." dedi ve kafasına birkaç merhem sürüdü ve yarası kapandı.

"Şimdi biraz dinlensin. Bu gece burada kalsın. Yarın öğleden sonra çıkar." dedi ve dışarı çıktı.

O çıkınca 2 dakika sonra kapı açıldı. Gelen kişilere baktığımda kaşlarım istemsizce çatıldı. Gelen kişiler James, Remus, Peter, Bella, Cissy ve Rodolphus.

Rodolphus mu? Onun ne işi vardı. Onu geçtim. Neden hepsi kavga etmişe dönmüştü. Yoksa bensiz kavga mı etmişlerdi.

"Ne oldu size?" dedim küsmüş gibi yaparak.

"Şimdi benim biricik Patim. Bak-" dedi James. Ama Remus onun sözünü kesmişti.

"Kapa çeneni Çatalak. Yemin ederim seni Lily'e ispiyonlarım. Şimdi, burada sözcü ben olmak istiyorum itiraz eden var mı?" dedi ve kimseden ses çıkmayınca devam etti.

"Şimdi olay şöyle oldu. Annabeth'e bludgerı yanlışlıkla atan Rodolphus'tu. Siz gittikten sonra James ve Bella, Rodolphus'un üzerine atladı. Sonra bizde onları ayırmaya çalışırken, kavgadan bizde yararlandık. Olay bu." dedi ve oturdu.

Bir anda bir kahkaha attım. James'i anlamıştım ama Bella ile ne ara bu kadar yakın olmuştu bu kız.

"Aferin size ama bu pataklanmamış gibi duruyor. Birazda ben mi üzerine atlasam." dedim Rodolphus'a doğru.

"Kuzen bu sefer arkandayım. Yürü be!? Sen kim köpek benim kızılıma blugder atıyorsun!?" dedi Bella arkamdan gelerek. Kızılım mı?

"Bende! Bende varım." dedi James çocuk gibi. Biz üçümüz kollarımızı kıvırarak Rodolphus'un üzerine gidecekken bir ses duyduk.

"Bu ne gürültü yaa."

Annabeth'ten

Baş ağrımla gözlerimi aralamaya çalıştım. Ama olmadı. Cidden çok kötüydüm. Doğrulmaya çalıştım ama olmadı. Çok ses yapıyorlardı.

"Bu ne gürültü yaa." diye söylendim. Hepsi bir anda sustu. Gözlerimi açtığımda 7 çift göz bana endişeyle bakıyordu.

"Beth iyi misin tatlım?" dedi Cissy.

"Galiba. Ne oldu? En son sahadaydım. Süpürgeden indim ama sonrası yok. Başım çok ağrıyor." dedim. Başım çatlıyordu. Elimi başıma koydum.

"Rodolphus başına blugder fırlattı." dedi James. Pek takmadım çünkü başımı düşünüyordum. İntikamımı sonra alırdım.

Bir anda bir el başımın üstündeki eli kaldırdı ve başımı ovmaya başladı. Baktığımda bu kişinin Sirius olduğunu gördüm.

"Dua etmelisin. Bu mükemmel ellerim ile başını ovuyorum." dedi.

"Ben revirden nefret ederim. Başımın ağrısını kat ve kat arttırıyor. Odama gitmek istiyorum." dedim Sirius'a doğru. O ise başını sallamakla yetindi.

Hogwarts'ın Vârisi [Düzenlemede]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin