Annabeth'ten
Şömineden çıktığımda herşey eskisi gibiydi. Hiçbir yer değişmemişti. Herşey aynıydı. Herkes şömineden teker teker gelmişti. Etrafa bakınıyorlardı.
"Palaxus!? Neredesin? Nereye gitmiş benim küçük tatlı ev cinim?"
"Efendi Annabeth. Hoşgeldiniz. Palaxus sizi çok özledi. Slag'la beraber sizi bekledi. Slag'a çok iyi baktı."
Palaxus aniden önümüzde belirince Lily çığlık atıp James'in arkasına saklandı. James ise pis pis sırıtıyordu.
"Slag burada mı? Slag!?"
Yukarıdan koşma sesleri gelince merdivenin başında bekledim. Kocaman siyah bir aslan bana doğru koşarak geliyordu. Bir dakika siyah bir aslan mı?! Hayır. Hayır! Hayır!?
"Slag!? Hayır!? Yapma!? Yalama beni!? Salyan 2 gün çıkmıyor sonra üzerimden! İn üzerimden bak misafirlerimiz var."
Lily, Slag üzerime atlayınca bir çığlık daha kopardı ve James'e tutundu. James ise Slag'ı görünce gözleri parıl parıl parladı. Sirius ise artık alışmış olacak ki o kadar şaşırmamıştı.
"Çocuklar bu Slag. Kendisi türünün son örneği. Slag'ın türü uzun ömürlüdür. Boyutunu istediği gibi değiştirebilir. Kendisinin cinsi erkektir. Bana karşı bir zaafı var. Beni çok seviyor. Isırmaz yani korkmana gerek yok Lily." dedim ve gülümsedim.
James Slag'ı sevmek istiyordu. Zihinfend olduğum için kolaylıkla anlamıştım. Ama bunu anlamak için zihinfend olmaya gerek yoktu. Gözleri parıl parıl parlıyordu. Sirius da James'e katılmıştı. O da sevmek istiyordu.
Slag'a doğru eğildim ve ona, onların onu sevmesi için izin vermesini söyledim. Benim dediğim şeye karşılık kafasını salladı ve Sirius ile James'in yanına ilerledi. Slag onlara doğru gidince Lily koşarak benim yanıma geldi.
"Palaxus. Lily için 1. misafir odasını ayarla. Sirius ve James için ise 2. misafir odasını ayarla. Bu arada akşam yemeğini de hazırlarsan sevinirim."
Palaxus bunun üzerine eğildi ve elini şıklattı. Tüm valizler ortadan kaybolurken kendiside kayboldu. Derin bir nefes verip koltuğa oturdum. Bu tür işler Salazar varken daha kolay oluyordu.
"Burayı seveceğinize eminim. Birçok eğlenceli şeyler var. Helga'nın evi kadar olmasada yakında bir yerlerde kayak merkezide var. Eşyalarınızı Slag odalarınıza çıkardı. Bir şeye ihtiyacınız olursa Slag'a sormanız yeterli. Bana da söyleyebilirsiniz. Yorulmuş olmalısınız. Yarın sabahtan kahvaltı yaparız sonra kayağa gideriz ne dersiniz."
"Bana uyar."
"Bana da"
"Bana da"
"O zaman size evi ve odalarınızı gösteriyim. Sonra sizi yemeğe çağırırım." dedim. Evi gezerken Salazar'ın odasının önüne geldik.
"Buraya girmek yasak. Burası hariç heryere girebilirsiniz. Neyse devam edelim." dedim ve evi gezmeye devam ettik.
Gezme bitince ilk önce Lily'i odasına bıraktık. Sonra ise James ile Sirius'u bıraktım. Herkesi bıraktıktan sonra salona indim.
"Palaxus bana bir kahve getirir misin?" dedim. Yemekten önce normalde içilmez ama ben normal değilim ki.
Kahvem gelince şöminenin üzerindeki fotoğrafa baktım. Fotoğrafta Salazar, ben ve babam vardı. 5. yaş doğum günüm de hangisinin hediyesi daha iyi diye tartışıp bana soruyorlardı. Onları çok özlemiştim. Ciddi anlamda çok özlemiştim. Kalbim burkuldu fotoğrafı görünce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hogwarts'ın Vârisi [Düzenlemede]
General FictionAnnabeth Mira Gryffindor, Godric Gryffindor ve Rowena Ravenclaw'ın kızı Salazar Slytherin ve Helga Hufflepuff'ın vaftiz kızı Bir iksir yüzünden çapulcular döneminde Bu eşsiz kız bakalım çapulcuların dikkatini çekebilecek mı? Tüm hakları sırlar odas...