🌠Öpücük🌠

4.2K 253 253
                                    

Annabeth'ten

Kayak merkezine geldiğimizde çevreyi inceledim. Çoğu şey değişmişti. Genel olarak herşeyi geliştirmişlerdi.

Sirius ve James birşey hakkında tartışırken Lily ve ben onları hiç tanımıyormuş gibi yapıyorduk. Bizim yaşlarımızdaki üç kişilik bir erkek grubu bize doğru gelmeye başladı

"Hey!? Güzellik. Buralarda yenisin galiba. İstersen seni gezdirebiliriz."

Sanki onların dediklerini duymamış gibi yaptık. Sirius ve James bunu görünce bizim yanımıza doğru gelmeye başladılar. James ve Sirius bizi arkalarına aldılar. Hadi James'in Lily'i arkasına almasını anlarım da Sirius'un beni arkasına almasını anlamadım.

"Hayırdır? Siz kimsiniz?" dedi Sirius çocuğa bakarak. Bu olay kesin kavgaya giderdi. Keşke patlamış mısır getirseydim.

"Asıl sen kimsin? Ben şuan şu güzel kızla konuşuyordum." dedi benle konuşmaya çalışan çocuk.

Sirius tam konuşmaya baslıyacaktı ki onu susturdum ve bana bırakmasını söyledim.

"Merhaba. Arkadaşımın kusuruna bakma. Teleferik ile kaymaya gidelim mi?" dedim çocuğun koluna girerek. James ve Sirius anlamamış bir şekilde bana bakıyordu. Ama Lily anlamış olacak ki gülüyordu.

Sirius'un yanına giderek fısıldadım.

"İzle ve öğren." dedim.

Çocukla teleferike bindikten biraz yükseldikten sonra ona sarılıyormuş gibi yapıp aşağıya attım. Sonra ise kollarımı yayarak oturdum.

Arkama baktığımda üç adet muzip bir şekilde sırıtan hogswartlı gördüm. Bende onlara sırıtarak baktım.

Yere indiğimde bizimkileri bekledim.

Onlar da geldiğinde James hemen konuşmaya başladı.

"Senin şimdi neden Slytherin'e gittiğini anlıyorum. Sen çok sinsisin." dedi.

"Yani~ Bunu bilmen gerekiyordu." diye karşılık verdim.

Tüm gün boyunca kayak kaydık. Eve geldiğimizde hemen şöminenin başına oturduk. Donduk resmen. Palaxus'tan sıcak çikolata istedim.

...

3 yıl sonra

Annabeth'ten

Hogwarts Treni'nin içinde Slytherin bölümünde Bella ve Rodolphus ile oturuyordum. 6. senem başlayacaktı. Bir anda kompartımanın kapısı açıldı.

"Şey... Bella boş yer bulamadım da yanınıza oturabilir miyim?" dedi siyah saçlı bir çocuk.

"Tabi Reg! Sen benim kuzenimsin." diye cevap verdi Bella. Bir dakika kuzen mi?

"Kuzen mi!? Sakın söyleme o Sirius'un kardeşi misin?" dedim Bella'ya doğru. Siyah saçlı çocuk ise yanıma oturdu.

"Ta kendisi. Ama merak etme o gıcık gibi değildir!" diye karşılık verdi Rodolphus.

"Merhaba. Ben Regulus Black. Bugün Hogwarts'ta birinci senem." dedi siyah saçlı çocuk yani Regulus.

"Merhaba. Bende Annabeth Mira Gryffindor. Slytherin binasındayım." dedim.

"Bir dakika. Bir Gryffindor Slytherin binasında. Üstelik Bella ile arkadaş. Dünyanın sonu gelmişte bana haber vermiyorsunuz." dedi Regulus. Bu çocuk cidden Sirius'un kardeşiydi olamazdı.

"Çok komiksin Regulus ama olay öyle değil." dedi ve olayı anlatmaya başladı Rodolphus. Ailemi, başıma gelen olayı felan anlatınca Regulus konuşmaya başladı.

Hogwarts'ın Vârisi [Düzenlemede]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin