🌠Konuşma🌠

3.7K 229 92
                                    

Annabeth'ten

Sabah kalktığım gibi Slag'ın küçülmesini söyledim. Onu cebime atıp Kasiel'i uyandırdım. Ona atlayıp Hogwarts'a doğru yol aldım. Hogwarts'a yaklaşınca çoğu kişinin dışarıda olduğunu gördüm.

Kasiel'i oraya doğru yönlendirdim. Yere inince herkes bir anda çığlık kopardı ve uzaklaştı. Ne yani onlar ejderha da mı beslemiyorlar? Oysaki bakımı en kolay ve en kullanışlı hayvanlardan biri.

Profesör McGonagall geldiğini görünce indim. Kasiel'i yolladım. Onu ne zaman istersem nerede olursam olayım çağırabiliyordum.

Profesör McGonagall sinirden kuduruyordu. Bana bu akşam için ceza verdi. Kütüphanayi düzenleme ve temizleme. Asasız.

Herkes dağılınca beni bekleyen Bellalar'ı gördüm. Dün için bir açıklama bekliyorlardı. Ups. Doğru ben Sirius'tan kaçarken onlardan da kaçmış oldum.

"Bella. Lütfen beni öldürme tamam mı? Herşey senin o ahlaksız egolu kuzenin suçu." dedim cebimden Slag'ı çıkararak. Slag büyüyünce üzerine oturdum. Cidden aşırı üşengeçtim.

"Sen Sirius'u diyorsun. Evet ne yaptı o aşağılık sana. Söyle bakalım." dedi Bella bana bakarak. Cissy ve diğerleri önden gidiyordu.

"Beni öptü." dedim. Bella bir anda bağırdı.

"Ne!"

"Hemde dudağımdan. İlk öpücüğümdü."

"NE!?" diye bağırdı hepsi bir anda.

"Sirius'un çapkın olduğunu biliyordum ama sana bulaşmaz sanıyordum. Cidden bu çocukta Gryffindor cesareti var." dedi Rodolphus.

Yürüken karışımızdan gelenlere baktım. Lanet olsun ki gelenler çapulculardı. Sirius ile göz göze gelince hemen Slag'ın yönünü değiştirdim.

O tarafa gidemezdim. Şimdi olmazdı. Yani en azından sakinleşene kadar olmazdı. Arkama baktığımda çapulcuların bana doğru koştuğunu gördüm.

"Koş Slag. Koş."

Slag koşmaya başladı. Elbette bir aslana yetişmeleri imkansızdı. Bugünün ilk dersinin büyü dersi olduğunu hatırladım. Cissy söylemişti. Ravenclaw ile ortaktı. İyi ki Gryffindor ile orta değildi.

Sınıfa girmeden önce Slag'ı odama yolladım. Yavaşça sınıfa girdim. Profesör gelmişti bile. Başımı eğerek özür diledim ve tek boş ver olan bir Ravenclawlı bir çocuğun yanına oturdum.

"Evet çocuklar bu sene aguamenti büyüsünü öğreneceksiniz. Bu büyünün ne işe yaradığını bilen var mı?"

Profesörün bu dediğinden sonra çoğu Ravenclaw öğrencisi ve Slytherin'den sadece ben el kaldırmıştık. Hadi ama ben bu büyü 2 yaşımda öğrendim.

"Evet Miss Gryffindor?"

"Aguamenti, su yapama büyüsüdür. Büyü yapan kişinin asasından içilebilir su çıkar."

"Bu doğru. Slytherin'e 30 puan! Sizin Ravenclaw'da olmanız gerekiyordu Miss Gryffindor." dedi ve büyünün nasıl yapıldığını gösterdi.

İlk ve tek seferde yaptığım için Slytherin'e 20 puan daha kazandırmıştım.

"Bencede sen Ravenclaw'da olman gerekiyor. Ben Alex. Alex McGarden. Kendini tanıtmana gerek yok seni tanıyorum. Tüm okul tanıyor." dedi yanımda oturan çocuk yani Alex.

"Yok ya. Ben Slytherin'de iyiyim." dedim ona doğru.

Ders bittiğinde Alex'e veda edip Lily'i aramaya gittim. Bulduğumda yanında Severus vardı.

Hogwarts'ın Vârisi [Düzenlemede]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin