(Lauv- Never not)
Selam. Normalde bu kurgu yayınlandı ama sonradan kaldırdım bir kaç düzenleme yaptım -isim ve kapak gibi- açıklamaya normalde başlama tarihini yazacaktım ama çok önce başladığım için unuttum ben de yayınlama tarihini koydum.
Umarım seversiniz.Iyi okumalar.
☆☆☆
Her sabah olduğu gibi annemin odama bodoslama girip,yorganı üzerimden hızlıca çekilmesi ve vücuduma yayılan soğuk hava nedeniyle uykumun bir nebze de olsa dağılmasını sağlamıştı.
"Yaa anne neden her sabah aynı şeyi yapmak zorundasın." yüzümü yastığa dayadığım için sesim boğuk çıkmıştı.
"Sus eşşek sıpası! Eğer ben her sabah bunu yapmasam, okula falan gideceğin yok. Şimdi kalkıyorsun ve elini yüzünü yıkayıp aşağı kahvaltıya iniyorsun sonra da doğru Jimin ile okula, hadi bakayım."
Bu kadın nasıl oluyor da bu kadar hızlı konuşup aynı zaman da camı açıp, beni yataktan kaldırıp, odamı topladı? Hayret doğrusu. Senden hızlısı mezarda annecim.
Annem odamadan çıktıktan sonra banyoya gittim ve kısa bir duş aldım. Ardından üstümü giyinip saçlarımı düzelttim sonra da annemin dediği gibi kahvaltıya indim.
Kahvaltıdan sonra Jimin'i arayıp beraber okula gittik yol boyunca Jimin'in Yoongi ye olan aşkından bahsetmesini dinledim, Yoongi kim diye sorarsanız Jimin'in tabiriyle bad boy kediciği, Jimin tam olarak 5 yaşından itibaren yoongi'ye platonik yani şuan Jimin 17 yaşın da olduğuna göre yani demem o ki taş olsa çatlardı 'git söyle diyorum' ama 'yok' diyor neymiş onu 'o bad boy kedi patileriyle benzetirmiş' aptal!
Jimin ile okula geldiğimizde havanın soğuk olmasından dolayı hemen içeri girmiştik.
"Offf Jimin bir sus artık! Tamam anladım Min Yoongi'ye çok aşıksın, onu çok seviyorsun hatta ve hatta onun altına girersin, anladım ama yeter be kardeşim buna da kafa deniliyor."
Aniden ona dönmem ve çıkışmamdan dolayı yerinden sıçramıştı.
"Ne bağırıyorsun be! Seviyorum ne yapabilirim. Hem bir gün senin de başına gelirse seni görürüm ben."
"He jimin he ondan. Neyse gel hadi zil çalacak sınıfa çıkalım."
Onaylayarak kafasını salladı ve sınıfa çıktık.
°°°°°
"Off bugün çok yoruldum yaa! bedenci haşatımızı çıkardı."
Okul çıkışında Jimin ile otobüs durağına doğru gidiyorduk ve bu arada da sohbet ediyorduk. Otobüs durağına geldiğimizde Jimin kendi evine doğru gitmişti ben de otobüs geldiğinde binmiş ve evimin yolunu tutmuştum.
Eve geldigim de direkt annemgile selam verip odama çıkmış hemen duş almıştım sonra da eşofmanlarımı giyip kendimi- benim için özelikle ayırtırıp 2 ay içerisinde biriktirdiğim para ile aldığım- yumuşak yatağıma atmıştım.
"Ohhh be sonunda kendimi şu yatağa atabildim ya, benden mutlusu yok."
Yatakta biraz oyalandıktan sonra bugün hiç elime alamadığım telefonumu aldım ekranı açtığımda ilk gözüme çarpan şey tarih olmuştu.
01.09.2017
"Bugün benim doğum günümdü. İnanamıyorum! ben...Ben nasıl unuturum. Of Jeongguk insan hiç kendi doğum gününü unutur mu!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Last Sacrifice | Taekook
Fanfiction"S-Sen de kim-kimsin?" "Azrailine merhaba de Jeon Jeongguk." Dünya da herşey değişmek üzereydi. Çok hırslı olan bir Azrail ve başına ne geleceğini bilmeyen bir insan, bu hırsın sonu ya bir çıkmaz ya da umut ve aşk dolu bir serüven olacaktı. NOT:Ailu...