Тияна отвори очи и рязко се изправи, заставайки в седнало положение. Светлината пречеше на зрението ѝ да фокусира, тя разтърси глава и отново огледа мястото, на което се намираше. Това бе нейната стая, а около нея всички бяха спрял работата си.
- Тя е будна- прошепна едно от непознатите лица.
Една от жените облечени в бяло излезе от стаята на бегом, а останалите се приближиха към Тияна, с притеснителен поглед.
- Как се чувствате принцесо?- попита плахо една от жените.
- Отпочинала, но гладна- каза Тияна, премествайки се на ръба на леглото в опит да се изправи.
- Принцесо не ставайте, все още сте слаба- каза друг женски глас.
Тияна не се вслуша в нито една от лекарките в стаята, тя се изправи, но в следващия момент падна на земята, тя бе твърде слаба. Жените облечени в бяло се с пуснаха към нея, помагайки ѝ да седне, в този момент през вратата влезе баща ѝ Питър заедно с Дерек и непознат мъжки образ.
- Дерек, помогни ѝ да се изправи и да седне на леглото- нареди кралят със студен тон- а вие излезте- каза той, обръщайки се към жените облечени в бяло, които се намираха в стаята.
Дерек повдигна Тияна и бавно задвижи тялото ѝ към огромното легло, позволявайки ѝ да се опре на него и да ходи бавно.
- Тияна- каза Питър развълнувано- запознай се с брат си- каза кралят правейки път на момчето да се приближи към дъщеря му.
- Шейн- каза високият почти колкото краля тъмнокос мъж и очите му се впериха в слабото момиче- приятно ми е да се запознаем.
- Тияна- каза момичето кротко със сух глас, нямаше сили за нови запознанства точно сега.
- Тия, как може да си толкова безотговорна и да се опитваш да избягаш, едва не умря- каза ядосано бащата.
- Това, че си ме създал не значи, че можеш да ме наричаш Тия, не сме си толкова близки- каза тъмнооката, опитвайки се да се изправи и да изглежда заплашително, но отново падна на земята.
- Виж се, жалка си- каза с насмешка Питър- дори не можеш да се изправиш, за теб бях слушал, че си могъща, но сега виждам, че си просто инатлива слабачка.
- Татко- опита се да каже Шейн и да накара баща си да замълчи.
- Млъкни Шейн, не бъди слаб- каза бащата и се наведе и хвана брадичката на момичето- имам планове за теб Тия, които ти ще изпълниш, дори да не искаш- каза той и се усмихна подло и се изправи рязко.
Питър отвори вратата и я затръшна след себе си, оставяйки Дерек, Шейн и Тияна сами в стаята. По бузата на момичето се спусна самотна сълза и това не остана незабелязано за двамата мъже.
- Стани- каза Дерек заповенически, подавайки ѝ ръка.
Тияна пое ръката му и се изтегли с последни сили и отново седна на леглото.
- Намери ли нещо? - попита тъмнооката, изтривайки сълзите от лицето си.
- Нямаше го, не намерих нищо- каза Дерек поглеждайки стрснатото момиче- обиколих раяна, сякаш се е изпарил, не намерих дори следи.
- За какво говорите? - попита Шейн.
Дерек се опита да го прекъсне и да изрече лъжа, замазвайки положението, но тияна започна да говори преди него.
- Мъжът, за когото щях да се омъжа е мъртъв- каза Тияна, поглеждайки го с безизразбото си лице, тя стискаше юмруците си, забивайки ноктите си в собствената си кожа в опити да канализира болката и да не се разплаче.
- Кой го уби? - попита любопитни брат на момичето.
- Аз- каза Дерек и наведе главата си- изпълнявах заповеди, съжалявам за Ейдън.
- Ейдън, принцът на царството, с което воюваме от години?!- попита шокирано Шейн.
- Да- каза Тияна почти шепнейки.
- Брат му Ерик ще дойде тук след седмица- каза братът на момичето объркан.
- Какво? Защо? - попита Тияна, с широко отворени очи, бе уплашена.
- Не зная, татко го повика- каза тъмнокосият принц гледайки как сестра му изпада в несвяст.
Тялото на момичето се свлече и падна в леглото, тя отново бе припаднала, новините за идването на Ерик можеха да накарат сърцето ѝ да спре. Дерек се пресегна стреснато, хващйки китката на момичето в търсене на пулс. Тя бе жива.
- Какво ѝ стана?- попита объркан Шейн- Да повикам ли лекар?
- Не, не казвай на никого за този разговор, тя ще пострада, ако някой разбере, достатъчно неща ѝ се случиха до сега- каза Дерек.
- Ще си мълча, не искам баща ми да съсипе живота на още едно от своите деца, ще ви помогна да разберете защо Ерик е тук- каза Шейн и излезе.
Дерек постави тъмнокосото момиче под завивките и излезе през вратата, трябваше да намери Малия и да ѝ разкаже всичко.
Каков бе намислил баща ѝ? Защо въобще бе повикал някой от враговете си в собственият си дом? Безжизненото тяло на Тияна не помръдваше, но умът ѝ препускаше през всички онези лоши спомени за Ерик. Не искаше да го вижда. Имаше лошо предчувствие. Сякаш това не поредният ѝ кошмар.
YOU ARE READING
Непобедима(Безстрашна:КНИГА ВТОРА) {ЗАВЪРШЕНА}
Historical FictionВ тази книга ще разберете как се развива историята на Тияна( от книгата БЕЗСТРАШНА). Тук тя ще бъде момичето, което се изправя срещу всички трудности. Момичето готово на всичко за хората, които обича. #1 Фантастика- 26.06.2020 г. #1 История- 13.07.2...