Тияна излезе от стаята, пред която стоеше Шейн, облечен в нещо наподобяващо смокинг. Определено се бе облякъл доста официално.
- Изглеждаш добре в тази рокля- каза Шейн, подавайки ръката си напред- тук съм да те придружа до балната зала.
Тияна внимателно подаде ръката си, поставяйки я в дланта на брат си.
- А къде е Малия? - попита Тияна, оглвждайки се.
- Дерек заведе Малия до там, тъй като реших, че компанията му едва ли ще ти е приятна- каза той, повеждайки я.
- Аз имам две приятелки тук, кой ще заведе тях? - попита отново момичето.
- Със сигурност някой от стражите ги е завел до там, всички в двореца са поканени на бала- отбележи той и между тях се намести отново неловката тишина.
Тияна и Шейн вървяха надолу по различни коридори и стълби, които се извиваха в различни посоки и слизаха още по-надолу. Глухи разговори се чуваха в далечината в края на коридора, в който вървяха, което подсказваше на Тияна, че са близо до залата, сърцето и започна да бие все по-бързо и по-бързо, имаше чувството, че миналото ѝ я настига бавно, но този път последствията щяха да бъдат фатални за нея.
- Тияна, успокой се- каза Шейн и я погледна- нищо лошо няма да ти се случи, докато аз и Малия сме там.
Тияна изкриви устните си в почти невидима усмивка и кимна в знак на съгласие. Може би брат ѝ бе прав, всв пак те щяха да са там, Ерик едва ли щеше да ѝ посегне пред всички. Тияна вдигна гордо главата си, подготвяйки се да мине през портите, които водеха към залата.
- Е, тук сме- каза тя на себе си.
Тияна влезе в залата, гледайки напред без да фокусира погледа си, не искаше да вижда все още нито баща си, нито Ерик, но всички погледи вече бяха прикован към тях.
- Принц Шейн и принцеса Тияна- извика един от стражите, намиращ се зад тях.
Шейн не пусна ръката на сестра си, докато съвсем не се смесиха с тълпата.
- Ще се справиш ли- попита той, обръщайки се към нея.
Тияна кимна в знак на съгласие и започна да се оглежда.
- Аз ще отида на намеря Малия- каза Шейн и изчезна.
Тияна продължи да се оглежда, търсейки Селест и Патриша, трябваше вече да са тук. Тя започна бавно да ходи, обикаляйки хората в залата, които я поглеждаха очудено и объркано, определено не знаеха коя бе тя. А любопитните им погледи и шишукания ги издаваха.
YOU ARE READING
Непобедима(Безстрашна:КНИГА ВТОРА) {ЗАВЪРШЕНА}
Historical FictionВ тази книга ще разберете как се развива историята на Тияна( от книгата БЕЗСТРАШНА). Тук тя ще бъде момичето, което се изправя срещу всички трудности. Момичето готово на всичко за хората, които обича. #1 Фантастика- 26.06.2020 г. #1 История- 13.07.2...