Тияна бе повела двете си приятелки към стаята на Малия, те вървяха по дългия коридор мелчейки, не искаха някой да го чуе. В този късен час всички вече спяха, точно за това бе подходящо да се измъкнат сега. Когато стигнаха до махагоновата врата Тияна съвсем леко натисна дръжката и влезе в стаята, правейки път на Патриша и Селест, за да влязат, брюнетката затвори вратата след себе си и заговори тихо.
- Време е да тръгавате- каза Тияна, обръщайки се към тях. Чак сега забеляза, че Шейн стоеше до Малия, държейки раница той също щеше да си тръгне.
- Ще ви носим, за да се отдалечи по-бързо- каза Шейн тихо- имаме един ден преди да са забелязали липсата ни, да побързаме.
Тияна се приближи до двете си приятелки и ги прегърна, тя се сбогува вътрешно с тях, след това се доближи до сестра си и брат си и ги прегърна.
- Не им казвайте нищо преди да сте се отдалечили достатъчно- каза Тияна, така че само те да я чуят- намерете щастието и не се връщайте- каза тя и се отдръпна от тях.
По бузата на Малия се спусна самотна сълза, която тя изтри бързо, за да не бъде видяна от Селест и Патриша. Блондинката се обърна и отвори вратите на терасата си.
- Хайде- каза тя, подканяйки ги.
Малия извади на показ тъмните си прилепови криле и рогата, бе готова да полети, тя подаде ръката си напред, изчаквайки някое от момичетата да я хване. Селест се приближи към нея и хвана ръката ѝ, веднага след това Малия се издигна във въздуха, хващайки и другата ѝ ръка. Шейн направи същото, той излезе на терасата, тъмни прилепови криле се появиха и на неговия гръб, помагайки му да се слее с нощта, той погледна за последно Тияна и приведе поглед, знаейки че тя се жертва за тях. Мъжът рязко се издигна и полетя подир русойосата си сестра, Тияна се приближи към терасата, вглеждайки се в изчезващите им образи на фона на тъмното небе, тя затвори вратите и излезе от стаята. Сега нямаше никой до себе си, нямаше никой, който да можеше да изгуби освен детето. Тя бе излъгала всички. Само тя самата знаешеьче детето е на Ейдън, а не на Ерик, но нямаше да му го каже, това бе нейният билет към свободата. Както тя пазеше детето в себе си, така и то я пазеше от това да я наранят. Кой би посегнал на бременно момиче? Тияна продължаваше да върви, приближавйаки се все повече и повече към стаята си, трябваше ѝ сън и време, за да обмисли станалото. Бе спасила близките си, но сега тя самата щеше да бъде в затвор построен от собствените ѝ решения. Брюнетката неусетно бе стигнала до стаята си, тя отвори вратата и я затвори след себе си, свличайки се в седнало положение на пода.
- Я виж ти, кой най-после реши да се прибере в стаята си- каза Ерик, който стоеше подпрян до един от дървените стълбове на леглото.
- Какво правиш тук Ерик- попита стреснато момичето, изправяйки се бързо.
- Дойдох да видя какво прави бъдещата ми съпруга и детето ми- каза той и се приближи с бавни крачки към нея.
- Искам да спя Ерик, остави ме- каза тя, гледайки стремглаво напред към него.
- Добре ще ти се отрази, след като се оженим няма да спиш толкова много нощем- каза той и тръпки преминаха през цялото и тяло, карайки я да отстъпи крачка назад, но вратата ѝ попречи да помръдне.
- На детето ни ще му хареса повече, ако майка му се надпива- каза Тияна, прехапвайки устни от страх.
- Тц тц тц- започна да цъка той с език, заставайки на сантиметри от нея- на детето ни ще му хареса повече, ако майка му изпитва удоволствие- каза той, усмихвайки се подло.
- Не ми хареса първия път, не мисля, че и сега ще ми хареса- каза момичето, свивайки юмруците си.
- За всичко има втори опит мила- каза той и се прибли до нея и я целуна.
Тияна не помръдваше, тялото ѝ се бе вцепенило от страх, този мъж ѝ бе причинил толкова болка, а сега когато щяха да се оженят нищо нямаше да го спре. Ерик се отдръпна бавно от нея без да сваля усмивката от лицето си.
- Поспи тази нощ, защото утре потегляме към домът ни, а пътят е дълъг- каза мъжът и отиде към вратите на терасата, които Тияна чак сега забеляза, че са отворени.
Ерик полетя и Тияна се затича, затръшвайки стъклените врати след него, момичето се тръшна на леглото и зарида. Какво по дяволите правеше той тук, не ѝ ли беше достатъчно всичко, което се бе случило тази нощ в балната зала? Тияна копнееше да го види мъртъв, не искаше той да я доближава по някакъв начин. Не искаше да му позволява да я контролира, ами ако се опиташе да я изнасили отново и видеше сините петна по тялото ѝ. Щеше да бъде ужасно, трябваше да намери начин да ги прикрие, докато не изчезнат. Трябваше да намери начин и да се измъкне от лапите на този негодник, но как щеше да го направи? Психическата и физическата умора завладяха тялото на момичето бавно, карайки я да отпусне мокрите си очи и да заспи в меките завивки.
YOU ARE READING
Непобедима(Безстрашна:КНИГА ВТОРА) {ЗАВЪРШЕНА}
Historical FictionВ тази книга ще разберете как се развива историята на Тияна( от книгата БЕЗСТРАШНА). Тук тя ще бъде момичето, което се изправя срещу всички трудности. Момичето готово на всичко за хората, които обича. #1 Фантастика- 26.06.2020 г. #1 История- 13.07.2...