Тияна се изправи и огледа стаята, нямаше никого. Само тя бе в стаята. Таблата с храна поставена на същото място и бе пълна с храна, същата храна, която преди минути бе изяла. Тя се огледа, но от него нямаше и следа, Ейдън го нямаше, само споменът за него бе останал в главата ѝ. Очевидно бе, че това беше просто един съм и нищо повече, подсъзнанието ѝ си играеше с нея и тя го знаеше. Той просто ѝ липсваше. Тияна се приближи до храната и започна да яде, стоейки права, бе гладна, може би заради вкуса на храната, който бе усетила в съня си. За минути храната бе изчезнала от чинията, сега ѝ трябваше нещо, с което да прочисти ума си. Брюнетката се запъти към банята с идеята да си вземе топла вана, тя застана пред огледалото и съблече всичките дрехи и ги захвърли на пода, след това вдигна косата си на кок с помощта на някаква шнолка и влезе в празната вана. Тияна пусна водата да тече и се отпусна в очакване да бъде обърната от тази топла вода. Може би точно това и трябваше малко топла вода и тишина, за да избистри ума си и да мисли за всичките си проблеми. Когато водата стигна до врата и тя завъртя кранчето и се отпусна, можеше да се унесе, но не биваше да го прави. Брюнетката се страхуваше, че ако отново затвори очи, няма да го отвори няколко дни. Не ѝ харесваше да бъде слаба, трябваше отново да стане силна, заради себе си, заради Ейдън и заради малкото същество разтящо в нея. Тя докосна стомаха си и въздъхна.
- Когато се появиш, ще се погрижа да живееш по-хубав живот от мен бебчо- каза тя, усмихвайки се на сила.
Измъчената усмивка слезе от лицето и и тя взе шепа вода и я изсипва върху лицето си. Лицето ѝ седеше безизразно, докато тя се взираше в празното пространство пред себе си, беше ѝ дошло до гуша да стои и да бездейства, тя се изправи и излезе от ваната, оставяйки следи от мокрите си крака след себе си. Тияна влезе в стаята с многото дрехи и големите огледала. Нещо привлече вниманието ѝ и тя се обърна към огледалото, с бавни стъпки се приближаваше, а зениците ѝ се разширяваха. Тя разтри мястото, но това което бе останало на кожата ѝ не изчезваше.
- Не може да бъде- каза тя и докосна мястото.
На врата ѝ имаше синьо петно, на същото място, на което Ейдън го остави. Не бе петно от нещо, с което се бе изцапала. Това бе смучка. Тияна прехапа устни и се усмихна, това ѝ даде надеждна, може би той наистина беше дошъл при нея. Тя бързо изтича до рафта с дрехите и избра възможно най-затворената блуза, тя пусна косата си, оставяйки шоколадовите водопади от коса да закрият смучката, взе чифт панталони и го обу. Време беше да се раздвижи и да огледа мястото, трябваше ѝ план как да се махне от тук.
YOU ARE READING
Непобедима(Безстрашна:КНИГА ВТОРА) {ЗАВЪРШЕНА}
Historical FictionВ тази книга ще разберете как се развива историята на Тияна( от книгата БЕЗСТРАШНА). Тук тя ще бъде момичето, което се изправя срещу всички трудности. Момичето готово на всичко за хората, които обича. #1 Фантастика- 26.06.2020 г. #1 История- 13.07.2...