Тъмноокото момиче усещаше светлината влизаща през затворената врата на терасата и това я накара да се размер да и отново да се завърти в огромното легло. Тя бавно отвори очи и сърцето и заби силно.
- Добро утро принцесо- рече Ерик който лежеше на педя разстояние от нея, усмихвайки се- чудех се кога ще се събудиш.
- Защо си тук Ерик? - попита тя и стана от леглото.
- Трябва да обсъдим някои неща- каза той, следвайки я.
- Остави ме да се прооблека- каза Тияна обръщайки се към него.
- Ако не си готова да петнадесет минути, аз отново ще вляза и ще те завлека с мен без значение дали си облечена или не- каза той грубо и излезе от стаята.
Момичето издиша, успокоявайки се, че него го няма и погледна ръката си. Превръзката се бе напоила с кръвта ѝ, трябваше да я смени. Тияна отиде до гардероба и откъсна още едно парче плат и взе една тъмнолилава рокля с дълги ръкави, която щеше да облече. Момичето влезе в банята и свали старата превръзка и измислим ръката си, като внимаваше да не отвори раната, тя я подсуши и отново върза парче плат около раната. Тя облече тъмната рокля, която се разкриваше от кръста надолу и по ъгълчетата на ръкавите и на деколтето си, което не стигаше до гърците ѝ бе поставен накъдрен бял плат, който добавяше детайл на роклята. Тя излезе от банята и среса косата си и обу черни обувки с права подметка, които наподобяваха еспадрили и излезе от стаята. Пред вратата стоеше Ерик, чакайки я.
- За какво искаш да говорим- попита момичето със сериозен тон.
- Ще те заведа при докторите в кралството, за да потвърдят бременността ти и след това ще отидеш при кралските шивачи, за да ти вземат мерки и да ушият роклята за коронацията и сватбата ни- каза той със заповеднически тон.
- А ако откажа да се омъжа за теб?
- Късно е вече за това, сключихме сделка и ти зае мястото на сестра си Тияна- каза той усмихвайки се доволно- избери нещо светло за сватбата и коронацията, ще ти отива.
Тияна не каза нищо след думите му, тя продължи да го следва по дългите коридори, докато не стигнаха до стаята на най-добрият доктор в кралството. Ерик отвори вратата и влезе, а Тияна го последва и с плахи крачки се озова в кабинета, в който не бе влизала от отдавна, все още миришеше на билки на това място.
YOU ARE READING
Непобедима(Безстрашна:КНИГА ВТОРА) {ЗАВЪРШЕНА}
Historical FictionВ тази книга ще разберете как се развива историята на Тияна( от книгата БЕЗСТРАШНА). Тук тя ще бъде момичето, което се изправя срещу всички трудности. Момичето готово на всичко за хората, които обича. #1 Фантастика- 26.06.2020 г. #1 История- 13.07.2...