Тияна вървеше след Дерек, който я водеше към мястото, където бяха приятелките ѝ. Тя бе минала през част от коридорите, когато разглеждаше, но дори не подозираше, че може да я отведат до Селест и Патриша. Тя не ги бе виждала от почти година, не знаеше дали не са я забравили, дали не са ѝ ядосни, че ги е въвлкла във всичко това, надяваше се да ги измъкне от тук по-скоро. Ръцете ѝ станаха ледени, когато Дерек спря пред една от вратите и натисна дръжката ѝ, вратата се отвори и вътре стояха те, двете момичета бяха вързани за два стола, а на вратата имаше двама стражи, които ги пазеха.
- Защо са вързани? - попита Дерек.
- Едната от тях се опита да избяга- каза монотонно един от стражите.
Тияна влезе през вратата и се приближи към тях, всичките онези емоции в очите им я объркваха.
- Пуснете ги- нареди брюнетката.
- Но те ще- опита се да каже единият от стражите.
- Послушайте я и ги пуснете- нареди Дерек.
Двамата стражи се приближиха към двете момичета и ги итвързаха, двете момичета се изправиха, но не обелваха нито дума.
- Искам да остана с тях на саме- каза Тияна, обръщайки се към Дерек.
Дерек кимна на стражите и те излязоха, а след тях и той, едва когато вратата се затвори след тях, Тияна реши да проговори.
- Добре ли сте? - попита тя, приближавайки се.
- Не, не сме добре- развика се Селест- търсихме те навсякъде, опитахме се да стигнем до тук, после някакви ни отвлякоха и седяхме тук в продължение на почти две седмици, къде беше по дяволите?
- Съжалявам- каза Тияна и заби поглед в земята- ще ви измъкна от тук и ще върнете стария си живот.
- Защо мислиш, че ще е толкова лесно, всичко се промени и нищо няма да е същото- каза Патриша.
- Ела с нас- каза Селест кротко- причината онези стражи да са живи е, че чакахме момента, в който ще те срещнем отново.
- Не мога да дойда- каза Тияна и ги погледна със сълзи в очите си.
- Защо не можеш да дойдеш, не е трудно, още сега можем да избягаме- каза Селест в опит да обеди тъмноокото момиче.
- Аз съм бременна- каза Тияна толкова тихо, че двете момичета едва я чуха.
Патриша се приближи и прегърна Тияна, което я накара да пусне студените ѝ сълзи да потекат. Селест направи същото и се включи в прегръдката, не знаеше какво друго да направи. Това не бе едно от нещата, което тя бе очаквала да се случи.
- Искаш ли това дете?- попита Патриша.
- Не знам, ако го загубя ще съжалявам, но ако то остане също мога да съжалявам, дори не знам на кого е- каза тя между хлиповете си.
- Как така не знаеш- попита Селест.
- Не мога да говоря за това сега- каза Тияна и се отдръпна- мога да ви помогна да се измъкнете, но аз трябва да остана.
- Но- започна да казва синеоката Селест, но не прекъсната.
- Това е мое решение, не можете да ме обедите, а сега елате с мен, ще ви намеря друга стая и няма да стоите тук- каза брюнетката.
Трите момичета се отдалечиха една от друга и Тияна ги поведе към вратата, тя я отвори и излезе от стаята. Пред вратата стоеше Дерек, чакайки я.
- Къде ги водиш- попита той брюнетката, препречвайки пътя ѝ.
- Искам да са в безопасност, а за тази цел ще ги заведа в някоя от стаите, които се намират близо до моята- отговори Тияна и заобиколи мъжът, препречил пътя ѝ.
Тияна продължи напред без дори да погледа назад, знаеше че Дерек не е доволен от действията ѝ, но щеше да я предпази и да се съгласи с всичко, защото тя бе дъщеря на краля. Стъпките на момичетата бяха единственото нещо, което се чуваше в коридорите и стълбищата, мълчанието се бе появило помежду им, а Тияна трябваше да измисли начин, по който да обясни всичко на двете си приятелки без Селест да я убие за всичко, което бе станало. Удар на нечие тяло в пода се чу и Патриша и Тияна се обърнаха, за да видят какво става. Дерек лежеше повален на пода, а Селест го гледаше ядосано.
- Той защо ни следи- попита тя със строг тон.
- Той просто иска да е сигурен, че няма да направя някоя глупост Селест- каза тъмноокото момиче- остави го, не искам да го нараняваш.
- Тя да ме нарани?!? - възкликна Дерек и се засмя, изправяйки се от земята.
- Способна съм да ти направя много по-лоши неща от това просто да те нараня- каза Селест обръщайки му гръб.
Дерек се пресегна, хващайки врата на синеокото момиче и я издърпа към себе си, така че тя да го погледне.
- Ти си просто човек, не си достатъчно силна, за да ме нараниш малката- каза Дерек с надамвшка- а и освен всичко друго, ти си просто едно момиче.
- А това са двете причини, заради които съм по-силна- каза къдравото момиче и заби коляното си между краката на самодовлния демон- подценяват ме.
Дерек пусна врата ѝ и се свлече на земята, от това определено го бе заболяло. Селест отново обърна гръб на непознатия за нея мъж и се за пъти към Тияна, която бе доволна от това, което бе направила приятелката ѝ. Трябваше някой да затвори устата на този отворко. Трите момичета продължиха, приближавайки се все по-близо до стаята на Тияна, оставяйки Дерек зад себе си.
- Стигнахме- каза Тияна и отвори врата, намираща се точно до стаята ѝ.
YOU ARE READING
Непобедима(Безстрашна:КНИГА ВТОРА) {ЗАВЪРШЕНА}
Historical FictionВ тази книга ще разберете как се развива историята на Тияна( от книгата БЕЗСТРАШНА). Тук тя ще бъде момичето, което се изправя срещу всички трудности. Момичето готово на всичко за хората, които обича. #1 Фантастика- 26.06.2020 г. #1 История- 13.07.2...