Тияна влезе в стаята, като двете ѝ приятелки я последваха. Селест и Патриша обхождаха стаята с поглед, тази стая бе поне три пъти по-голяма от тази, в която ги бяха държали до сега.
- Къде по дяволите ни доведе- попита Селест, оставайки с отворена уста.
- В крилото, където държат важните гости, пък и ще сте по-близо до мен и ще съм сигурна, че сте в безопасност- каза Тияна и се подпря на една от дървените колони на леглото.
- Коя си ти- попита Патриша- очевидно е, че всички изпълняват това, което им кажеш- каза Патриша и се приближи към Тияна- какво е станало през времето, когато ми нямаше?
- Всъщност те изпълняват заповедите на краля, който им е наредил да ме пазят, а аз просто се възползвам от тяхната преданост- обяви Тияна, опитвайки да им спести повечето информация, не искаше да ги плаши, много неща се бяха променили, а това бе едно от тях- ще ви оставя да се иькъпете и да си починете, ще дойда по-късно и ще ви донеса храна, стойте в стаята за сега.
Тияна излезе от стаята и затвори вратата след себе си. Двете момичета стояха сами в стаята.
- Смяташ ли, че нещо лошо ѝ се е случило- попита Селест, обръщайки се към Патриша.
- Шегуваш ли се, виж къде живее- каза Патриша и разпери ръце посочвайки стаята- мисля, че може би живота ѝ е станал по-хубав, ще я разбера, ако не иска да си тръгне от тук.
Селест изкриви устните си, насилвайки се да се усмихне, казвайки си на ум- "дано".
- Аз ще вляза да се изкъпя- каза Пати и се обърна и отвори вратата водеща към банята и я затвори след себе си.
Селест седна на пода и се облегна на леглото, нещо не беше наред с приятелката ѝ, а мълчанието ѝ я тревожеше. Тияна не се бореше да се измъкне, а това я притесняваше, може би нещо я караше да остане. Селест чу пускането на душа от банята и облегна главата си на ръба на леглото, тя издиша и вдиша, бе ядосана. Това че не знаеше какво става ядосваше, тя сви юмрук си и удари в пода.
- Мамка му- изруга тя, когато болката се разнесе по ръката ѝ.
На вратата се почука, което извади Селест от мислите ѝ, това може би бе Тияна, която най-после щеше да ѝ обясни всичко. Синеокото момиче се изправи, разтърсвайки ръката си, тя натисна дръжката на вратата и я отвори.
YOU ARE READING
Непобедима(Безстрашна:КНИГА ВТОРА) {ЗАВЪРШЕНА}
Historical FictionВ тази книга ще разберете как се развива историята на Тияна( от книгата БЕЗСТРАШНА). Тук тя ще бъде момичето, което се изправя срещу всички трудности. Момичето готово на всичко за хората, които обича. #1 Фантастика- 26.06.2020 г. #1 История- 13.07.2...