Патриша излезе от банята с кърпа увита около тялото си и погледна към двете момичета, които стояха пред нея.
- Хей, ти вече си тук- каза тя изненадано- май много се забавих под душа.
- Не, всичко е наред- каза Тияна- ще ви изчакам, пък и трябва да ида да ви донеса храна.
- Добре, аз ще вляза да се изкъпя през това време- каза Селест и тръгна към банята- ще се видим после- каза тя поглеждайки тъмноокото момиче за последно.
Селест затвори вратата след себе си, оставяйки Патриша и Тияна сами. Тияна се запъти към вратата и я отвори, но гласа на Патриша я спря.
- Станало ли е нещо, докато бях под душа? - попита Пати.
- Нищо особено- каза Тияна, почесвсйки се по главата- ще ти разкажа после, като се върна с храната, а сега се облечи, за да не измръзнеш.
Тияна излезе без да дочака отговор, трябваше ѝ време да сформира всички отговори на въпросите, които щяха да ѝ зададат. Тя тръгна по коридора, гледайки в пода разсеяно, броеше крачките си и познат глас я стресна.
- Здравейте принцесо- каза Дерек, карайки я да спре.
- Спести си милите думи Дерек, не ме карай да те убивам- каза Тияна.
- Мислиш ли, че ме е страх от теб- каза той, засмивайки се- ти си жалка картинка. Виж се, отслабнала си и нямаш сила да защитиш себе си, камо ли приятелките си.
Тияна се приближи към него, усмихвайки се злобно. Очите ѝ отново промениха вида си и бялото се превърна в черно, а шоколадовите ѝ ириси побеляха.
- Какво правиш по дяволите- попита Дерек- защо не мога да помръдна- каза той, с вибриращ от страх глас.
От устните на Тияна не излезе нито дума, тя просто се приближи максимално близо до него.
- Какво ще кажеш, харесваш ли болката- попита Тияна и се засмя- защото ще си навлечеш много, щом смееш да заплашваш мен и близките ми.
Тияна допря показалеца си до тялото на Дерек и започна да го обикаля бавно.
- Какво ще кажеш за една дълбока рана тук- каза тя и с пръст разпори тениската и кожата на мъжът стоящ пред нея, докосванията ѝ само показваха къде ще бъде следващата му рана- и още една ето тук- каза тя и още една дълбока рана се появи на гърба му.
YOU ARE READING
Непобедима(Безстрашна:КНИГА ВТОРА) {ЗАВЪРШЕНА}
Historical FictionВ тази книга ще разберете как се развива историята на Тияна( от книгата БЕЗСТРАШНА). Тук тя ще бъде момичето, което се изправя срещу всички трудности. Момичето готово на всичко за хората, които обича. #1 Фантастика- 26.06.2020 г. #1 История- 13.07.2...