В стаята бяха останали още две жени, които гледаха Тияна невярващи на думите ѝ, те не знаеха нищо, но това, което бяха чули ги бе шокирало. Принц Ейдън бе мъртав, а тя щеше да се омъжи за брат му, а баща ѝ бе крал на тъмното кралство. Едната от жените побърза да каже нещо, за да се измъкне от неловката тишина и напрежението, което се бе настанило между тях.
- Каква рокля ще искате господарке? - попита съсухрена жена с почти бяла коса.
- Наричайте ме Тияна, не съм господарка тук. - промълви момичето тихо.
- Моежм ли да вземем размерите ви? - попита другата жена, която бе стояла на разстояние до сега.
- Да.
Тияна стоеше мирно, докато двете жени я обикаляха бавно и в имаха размерите на всяка част от тялото ѝ и старателно я записваха на листя хартия. Вратата се отвори зад гърба на момичето и от там вземе Ана, която бе видимо по-спокойна.
- Каква ще е роклята, която ще ѝ ушием? - попита тя и се приближи до един от рафтовете в стаята.
- Господарят каза, че трябва да е подходяща за коронация, което значи, че трябва да е нещо пищно- отбележи жената, чиито бели коси се спускаха по раменете ѝ.
- Аз ще се погрижа- каза Ана спокойно- искам аз да направя роклята ѝ, оставете ме на са в с нея.
- Добре- отвърнаха двете жени едновременни и само след минута вече ги нямаше в стаята.
- Е, какъв е плана? - попита Ана.
- Ами мислех си роклята да се разкроява надолу и да има има повече пластове плат, за да може да изглежда още по-царствено- каза момичето поглеждайки към жената, стояща пред нея.
- Не говорех за роклята, познавайки майка ти, знам че и ти имаш план да се измъкнеш от тук- отвърна жената, приближавйаки се към листовете хартия, на които бяха записани размерите на тялото на момичето.
- Не и този път, няма да бягам- каза Тияна решително, карайки жената да я погледне.
-----------------------------------------------------------
- Ейдън, не бързай толкова с храната, ще се задавиш- каза Грейси, карайки му се.
- Трябва да отида при Тия и да я спася от Ерик, няма да му позволя да я нарани- каза той и отново се изправи и посегна да вземе оръжието си.
YOU ARE READING
Непобедима(Безстрашна:КНИГА ВТОРА) {ЗАВЪРШЕНА}
Historical FictionВ тази книга ще разберете как се развива историята на Тияна( от книгата БЕЗСТРАШНА). Тук тя ще бъде момичето, което се изправя срещу всички трудности. Момичето готово на всичко за хората, които обича. #1 Фантастика- 26.06.2020 г. #1 История- 13.07.2...