- Тияна? - възкликна познат глас зад момичето,карайки я да се обърне към човека, от чиито устни бе излязло името ѝ.
- Ейдън? - каза тя и се хвърли в прегръдките му.
- Къде беше до сега Тия, търсих те навсякъде, защо си се върнала тук? - попита той, обхващайки лицето ѝ с длани.
- Ерик ме доведе тук, съгласих се, за да се измъкнат приятелите и семейството ми- каза момичето, поглеждайки в пода виновно.
- Как така Ерик те е довел тук? - попита отново той, повдигайки лицето ѝ, за да може да я погледне в очите.
- След седмица с него ще се оженим и ще ни коронясат- каза тя тихо- имам пл- опита да каже момичето, но бе прекъсната.
- Ще убия това копеле, казах му да не те докосва, ще го убия- изруга Ейдън и се отдръпна от момичето, забивайки юмрук е стената.
- Не можеш да го убиеш Ейдън- каза Тияна, поглеждайки го тъжно.
- Мога и ще го направя- каза той, поглеждайки я решително.
- Ти си мъртъв, а това е просто сън любими- каза тя и на сила постави усмивка на устните си и се приближи до него- винаги ще те обичам Ейдън, теб и детето ни.
- Какви ги говориш Тия, аз не съм мъртъв, тук съм при теб- каза той и постави целувка на устните ѝ.
- Ти си в сънищата ми, появяваш се само, когато спя- каза тя и постави нежно ръката си на бузата му.
- Не е възможно, аз усещам всичко, спомням си всеки един миг с теб любов. Помня нощите, които прекарахме в двореца на баща ти, помня ги, усещах те близо до мен и следите от ноктите ти стояха на гърба ми два дни, това не е сън- каза той, поглеждайки я с цялата надежда съществуваща на земята.
- Ейдън, знам че казваш това, само защото искам да го чуя- каза момичето, по чиито бузи се съичаха сълзи- ти просто ми липсваш, за това си тук, за това си в съня ми.
Зеленоокитя мъж хвана ръката на момичето и я издърпва към себе си и извади кинжала си, хващайки дръжката му. Той допря острието, пробивайки тънката кожа на ръката на Тияна, заради което тя изписка.
- Ейдън, какво правиш? - извикя тя, опитвайки се да издърпа ръката си.
- Доказвам ти, че тоя не е просто сън, тук съм Тияна и не можеш да ме контролираш- каза той, захвърляйки кинжала на земята- ще ти докажа, че съм истински.
YOU ARE READING
Непобедима(Безстрашна:КНИГА ВТОРА) {ЗАВЪРШЕНА}
Historical FictionВ тази книга ще разберете как се развива историята на Тияна( от книгата БЕЗСТРАШНА). Тук тя ще бъде момичето, което се изправя срещу всички трудности. Момичето готово на всичко за хората, които обича. #1 Фантастика- 26.06.2020 г. #1 История- 13.07.2...