Тияна се затича към вратите на балната зала, отивайки при брат си и сестра си.
- Защо го направи? - попита Малия, чиито бузи все още бяха мокри от сълзите.
- Няма да му позволя да нарани още някого- каза категорично брюнетката.
- Ами бебето? - попита Шейн.
- Той нищо няма да ми направи, докато ти е в мен- каза Тияна преглъщайки тежко- може ли да ви помоля за една последна услуга?
- Каквото кажеш- каза Малия, кимайки.
- Искам да измъкнете Селест и Патриша от тук, искам те да живеят спокоен живот- каза Тияна- ще отида да се сбогувам с тях, след това искам да тръгнете с тях, още тази нощ.
- Малия, ти ще тръгнеш с тях, аз оставам тук- каза Шейн заповеднически.
- Не можеш да останеш тук Шейн, ами татко? Той ще ти направи нещо- каза притеснено блондинката.
- Не, няма- каза Шейн със спокоен тон- аз ще остана тук и ще ви покривам, ще разбера плановете ви и ще ви докадвам.
- Да, но къде ще отидем, той ще ни намери където и да отидем- каза Малия неспокойно.
- Помниш ли планината, в която ме откри- попита Тияна и сестра ѝ кимна в знак на съгласие- от другата страна на планината има гора, вълшебна гора, в която няма да ви открият никога. Там щях да отида аз, завеси ги там.
Тияна обърна гръб на брат си и на сестра си и започна да изкачва стълбите, които водеха до следващия етаж, сега само трябваше да намери Селест и Патриша и да им каже. През това време Малия и Шейн също се бяха разделили, Малия бе тръгнала към стаята си, трябваше да се приготви за бягството си. Шейн бе отишъл при баща си и сега слушаше разговорът му с Ерик.
- Ерик, нали се бяхме разбрали да се ожениш за Малия- изсъска Питър- защо Тияна поиска изведнъж да се омъжи за теб?
- Може би тайничко си е падала по мен, все пак спахме заедно, а сега носи детето ми- каза Ерик и се ухили самодоволно.
- Шейн, ти знаеше ли, че тя е бременна? - попита бащата, обръщайки се към сина си.
- Не бях сигурен- каза Шейн, повдигайки рамене- тя не искаше да каже кой е бащата, а сега виждам защо, едва ли някой би искал да има дете от него- каза Шейн поглеждайки злобно Ерик.
- Утре сутрин потеглям заедно с моята скъпа годеница, ще се оженим след седмица- каза Ерик и отново се усмихна подло- всички вие сте поканени.
Подлият ангел се обърна и излезе от залата с ехидна усмивка на лецето си, бе постигнал целта си.
- Мамка му- изруга кралят сядайки на трона си- имах други планове.
- Какви планове татко? - попита Шейн, неразбирайки.
- Тияна трябваше да бъде нашето оръжие, Дерек ми е казвал колко е силна тя, щях да направя послушен войник от нея като я пречупя- каза Питър гледайки изпразнилата се зала пред себе си- Малия трябваше да е подаръка ми за Ерик, за това бе родена тя- каза кралят повишавайки тон.
- Ами аз, какво средство съм аз в ръцете ти татко- попита Шейн съркастично.
- Ти ли? Ти си просто грешка Шейн, мекошав си- каза кралят с насмешка- понякога ми се ще Дерек да бе мой син, той щеше да поеме властта след като го оженя за Тияна. Ти не влизаше в плановете ми- каза Питър, поглеждайки го.
- Знаеш ли татко, радвам се, че плана ти се провали- каза Шейн изнервен- още тази нощ ще се махна от тук, не искам да влизам в нито един от плановете ти- заяви Шейн и се обърна тръгвайки към изхода на залата.
- Правиш ми услуга Шейн, така няма да ми се налага да те убивам- каза бащата и се засмя гърлено, карайки Шейн да се обърне- бягай и спаси мизерния си живот, преди да съм го скъсил.
Шейн обърна гръб на баща си без да обелва нито дума, той тръгна към стаята си, щеше да тръгне заедно с Малия, Патриша и Селест и най-после да се махне от това място.
През това време Тияна нахлу в стаята на двете си приятелки, събуждайки ги.
- Ставайте и си събирате нещата- каза тя тихо, но достатъчно силно за да я чуят- ще се махнете от тук тази нощ.
Двете момичета не се поколебаха и скочиха от леглото, те влязоха в малкия дрешник и в две торби прибраха най-необходимите за тях дрехи, от таблите с храна взеха храната и я прибраха при багажа си. Тияна се радваше, че те най-после ще живеят спокойно и ще се махнат от тук, с облекчение погледна двете си приятелки, които вече бяха облечени и въоръжени до колкото е възможно, а на гърба им стояха раници те пълни с багаж.
- Ами ти Тия- попита Патриша.
- Аз ще тръгна по-късно- излъга тя.
Знаеше, че няма да тръгнат, ако им каже, че ще се измъкне от тук, само за да иде в по-голям затвор, за да се омъжи за Ерик.
- Хайде, елате с мен- подкани ги момичето, излизайки от статята.
YOU ARE READING
Непобедима(Безстрашна:КНИГА ВТОРА) {ЗАВЪРШЕНА}
Historical FictionВ тази книга ще разберете как се развива историята на Тияна( от книгата БЕЗСТРАШНА). Тук тя ще бъде момичето, което се изправя срещу всички трудности. Момичето готово на всичко за хората, които обича. #1 Фантастика- 26.06.2020 г. #1 История- 13.07.2...