'Last Word'

2.2K 270 105
                                    

بالاخره، بعد از چیزی حدود دو سال، این کتاب هم به پایانی که بهش تعلق داشت، رسید.

ممنونم که طی این مدت همراه من بودید، ممنون برای عشقی که به این داستان داشتید.
و متاسفم برای کمی و کاستی‌هایی که داشت.

اما اینجا، نمیخوام فقط در مورد این کتاب حرف بزنم.
میخوام باهاتون درمورد این سه سال و...که توی واتپد بودم حرف بزنم.

درسته، سه سال از شروع کار من توی واتپد گذشته و نتیجه‌ش شده شش کتابی که در حال حاضر توی
پیجم هستن، چهار داستان و دو کتاب وان‌شات.

طی این مدت اتفاقات زیادی برای من پیش اومد، افراد زیادی رو شناختم،‌ دوست‌هایی رو پیدا کردم...دوست‌هایی رو از دست دادم...داستان‌های قشنگی خوندم که باهاشون به گریه افتادم...که لبخند زدم...که عشق رو احساس کردم...

اما فکر میکنم، دیگه به پایان کارم توی واتپد رسیدم.

از طرفی زندگی و مشکلات و مشغله‌ها، به من فرصت این کار رو نمیده و ذهنم واقعا کشش این رو نداره که بخوام به نوشتن و آپ کردنای منظم و تحت فشار بودن برای این چیزها فکر کنم.

از طرفی هم راستش فضای واتپد و فندوم طوری شده که ترجیح میدم ازش فاصله بگیرم.

نمیدونم تا چند سال پیش توی فندوم یا واتپد بودید یا نه، اما همه چیز واقعا عوض شده، قبلا جای قشنگ‌تری بود...فقط میتونم همین رو بگم.

در هر صورت، نوشتن این داستان‌ها، برای من جزء تجربه‌های دوست‌داشتنی و به یاد موندنی زندگیم به حساب میان.

نوشتن فن‌فیک، توانایی من توی نوشتن رو بیشتر کرد، باعث شد دوستای خوبی پیدا کنم؛
و البته، باعث شد احساساتِ دفن شده توی قلبم رو، توی کلماتم بریزم و اجازه‌ی خونده شدنشون رو بدم.

امیدوارم از این کتاب و کتاب‌های دیگه‌م لذت برده باشید.

بوک وان‌شات من به اسم still the one آن‌هولد باقی میمونه تا اگه روزی خواستم چیزی بنویسم، در حد وان‌شات اونجا آپ بشه.

اگه خواستید با من در ارتباط باشید:

اینستاگرام
gisu.t96

چنل

sun_andyou

باز هم ممنون برای این سه سال و تمام لطفی که به نوشته‌های من‌ داشتید.

براتون اتفاقات قشنگ و رنگین‌کمونی‌ای رو آرزو میکنم.

'بیست‌ویکم‌اردیبهشت‌هزاروسیصدونود‌نُه'

با عشق💚💙

🌻🍃
:')♡gisu

01:44 AM~L.S [Completed]Where stories live. Discover now