Merhabalar....
Bölüm biraz geç geldiği için üzgünüm sağlık problemlerimden dolayı kaynaklanan bir durum ancak bölümü bitirdim severek okumanız dileğiyle......
(Medyada "Kaya" karakteri var :)))) )
Kapıyı koyu kahverengi saçları omuzlarına dökülen, yuvarlak yüz hatlarına sahip koyu kahve rengi gözleri olan bakımlı,benimle aynı boyda elli- ellibeş yaşlarında Gökhan'ın annesi olduğunu tahmin ettiğim bir kadın açtı. Bizi görünce yüzü birden aydınlandı.
-Hoş geldiniz çocuklar bizde sizi bekliyorduk buyurun buyurun,diyerek bizi içeri davet etti. Biz içeri girdiğimizde Gökhan elini belime koyup beni göstererek annesine takdim etti.
-Anne kız arkadaşım Serra, Serra annem Bade,dedi, Ben temkinle yeni tanıştığım kadına yaklaşırken
-Memnun oldum efendim, dedim. Ama Gökhan'ın annesi benden hızlı davrandı ve bana sarıldı. Benden ayrılırken şefkatle bana gülümsedi. Elini sırtıma koyara beni geniş bir antreden geçirerek salon olduğunu düşündüğüm tarafa yönlendirdi.
-Ben daha çok memnun oldum canım, dedi ve Gökhan'a sahte bir sitemle,
-Anlattığından daha güzelmiş neden daha önce getirmedin aşk olsun sana, dedi. Ben bu duyduğum cümle yüzünden utanarak başımı eydim,
-Anne utandırıyorsun Serra'yı kız bir nefes alsa, dedi Gökhan,
-Sen sus bakayım, gel kızım sen şöyle otur,diyerek bej rengi ikili kanepeye yönlendirdi.
-Teşekkür ederim Bade Hanım, dedim, Bade hanımın yüzü birden asıldı ben bir hatamı yaptım diye düşünürken konuşmaya başladı,
-Aaaaa lütfen kızım,hanım mı? Kızarım gerçekten duymayayım o kelimeyi bir daha,dedi kızarcasına,
-Peki Bade teyze,dedim gülümseyerek,
-Hee Şöyle gereksiz resmiyete ne gerek var değil mi ama? Dedi. Benim cümlem üzerine rahatladığı yüzünden belli oluyordu. Tebessüm ederek karşılık verdim.
-Anne Demet nerede göremedim onu evde değil mi?
-Evde Gökhan ben bir çağırıp geleyim odasındaydı,
-Geleceğimizden haberi yok muydu?
-Var var da neden inmedi bilmiyorum? Siz rahatınıza bakın ben bir bakıp geleyim. Dedi ve merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı.
Ben ise göz ucuyla çaktırmadan salonu incelemeye başlamıştım, Bej renkli chester koltuklarına kontrast sağlaması için lacivert fon perdeler kullanılmıştı. Bu renk uyumu hoşuma gitti yerdeki halı bejin hakim olduğu koltuk ve perdelere uyum sağlıyordu halının tam ortasında perdeler ile aynı renkte lacivert büyük bir puf vardı. Ben evi incelerken Gökhan'ın bana seslenmesi ile ona döndüm.
-Sessizsin Serra bir şey mi oldu? Ne kadar zamandır salonu inceliyordum bilemiyorum ama çok uzun olduğu aşikârdı.
-Yoo bir şey yok kardeşini merak ettim sadece, diyerek kendimi kurtarmaya çalıştım. Şu da bir gerçek hala aşağı inmemişlerdi. Acaba kardeşi beni protesto mu ediyor diye de merak etmedim değil hani!
-Merak etme Annem seni sevdiyse Demet'te sevecektir,Dedi. Bu açıklamanın sebebi yüzümdeki ifadeydi eminim, çünkü içimden dışıma yansıyordu yüzümü buruşturmuştum.
-Umarım,dedim buruk bir şekilde.
Merdivenlerden aşağı "abicimmm" diyerek sekerek gelen bir kız inmeye başladı, Benimle neredeyse yaşıt simsiyah uzun saçları olan zayıf bir kızdı, biz kanepeden kalkıp ona doğru ilerledik Demet, Abisine koşarak gelip sarıldı. Gökhan ona sarılarak bir tur etrafında döndürüp bıraktı,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Defter
RomansaKokusunu doya doya içime çektim.Geri çekildi yüzümü ellerinin arasına aldı ve beni öptü.Sıcacık öpüşüyle uzun süredir tutuğum göz yaşlarım kirpiklerimden süzülmeye başladı. Yüzüne dokunduğumda onunda ağladığını anladım.O güzel Kirpikleri ıslanmıştı...