Találkozás

1.6K 51 0
                                    

Itt vagyunk a családommal Los Angeles-ben a Rest Angeles nevű étteremben. Anyáék nagyon büszkék rám, amiért sikerültek a vizsgáim, ezért eljöttünk vacsizni.

- Még mindig nem tudom elhinni. Mindig is tudtam,'hogy ügyes ,,kislányom" van, de hogy ennyire! - teljesen el volt ájulva.
- Anya, nagyon sokat jelent, hogy ennyire támogatsz és büszke vagy rám, de ezt már elmondtad ezerszer. -nevettem fel.
- Addig örülj, amíg nem veszekszik. -Bökött meg Jeremy, a 15 éves öcsém. Ezt az egészet viccből mondta. Ilyen a stílusa, és mi mind értettük a humorát.
- Jó napot! Üdvözlöm Önöket a Rest Angelesben. Itt vannak az étlapok. - adta át nekünk a pincér - sikerült már kiválasztani az italt?- kérdezte.
Mindenki lediktálta a rendelést, a pincér pedig leadta.
Nagyon jó volt a hangulat, sokat nevetgéltünk, majd kihozták a rendelésünket.
Kicsit meglepődtem, mert az előbbi pincér helyett, most egy teljesen másik állt előttünk.
Egy (nálam jóval magasabb) talán 170-173 cm magas fiú állt előttünk, saccra 21 éves lehet, és nem nézett ki rosszul....
- Meghoztam a rendelésüket! Kinek adhatom a vörös bort? - majd letette anya elé. - a fantát? -- ezt az öcsém kérte. - és a kólát? - Ezt én kértem, így a pincér átsétált az asztal másik felére és felettem áthajolva lerakta az asztalra az italt.

Rest Angeles||T.H. F.F.|| BEFEJEZETT Where stories live. Discover now