Fenyegetőzések

315 21 3
                                    

A többiek elég kíváncsian nézték, hogy mit csinálunk és tuti, hogy nem értettek ebből semmit.
- Na, jó. Steph, vedd rá őket, hogy jöjjenek velünk, de ha sehogy sem sikerül, hagyd itt őket. Az a legfontosabb, hogy biztonságban legyél, úgyhogy itt van a kocsikulcs, ülj majd be, oké?- javasolta Tom, majd megsimította a vállamat és lazán odasétált Emetthez.

Tom szemszöge:
- Egy mentolos rágót. - tettem le a pénzt a pultra, és mintha nem is érdekelne, hogy miért mentem oda valójában a pulthoz, már meg is kaptam a rágómat.
- Érdekes játékot űzöl, fiam. - mosolygott Emett.
- Ha a fiad lennék, már rég elástam volna magam.
- Ha a fiam lennél, segítettem volna elásni téged.- vágott vissza.
- Ügyes. - mondtam. - Egyébként meg nem űzöm semmilyen játékot. De ha űznék, te már nem lennél életben.
- Haha, jó vicc.
- Mondom,mi lesz! - kezdtem. - Ha még egyszer meglátlak az ismerőseim közelében, vagy akár itt, elintézlek. - fenyegetőztem.
- Úgy, ahogy én akartam Stephanie-t?
- Neeem.. Úgy, ahogy Jeffrey bácsikámmal tetted! Na, pont úgy. - azzal otthagytam.

Mikor kisétáltam az autóhoz, láttam, ahogy a srácok (akiket Stephanie sikeresen rábeszélt arra, hogy velünk jöjjenek) összekaptak valami gyerekes hülyeségen, és csapkodják egymást, Stephanie meg csak próbálja őket lecsitítani az anyósülésről.

- Hé,hé,hé! Srácok! Csitu van! - ültem be a kocsiba, majd beindítottam a motort.
- Ez bolond! Azt mondja Adam, hogy szerinte a csajnak, akivel beszélgettünk Jennifer a neve. De én tisztán emlékszem, hogy Cassandra! - vázolta fel nekünk a vita tárgyát Jacob.
- Bolond a nővéred, amiért nem jött össze velem, nem én!
- Srácok, mosolyogjatok a kamerának! El fogom küldeni Sally-nek ezt a videót. - hülyült velük Debby, mert ő nagyon is jól ismerte a ,,csajt", akiről a srácok beszélgettek.
- Kajaaak! Én mondtam, hogy Sally a neve! - ütötte meg Jacob Adam vállát.
- A francokat mondtad.
- Oké, srácok, indulhatunk végre?

Rest Angeles||T.H. F.F.|| BEFEJEZETT Место, где живут истории. Откройте их для себя