Az út egy része szótlanul telt, igazából izgatottságot láttam Tom-on és biztos voltam benne, hogy nem árulná el, hova megyünk, vagy hogy mi ez a meglepetés, emiatt nem is akartam volna megszólalni.
A meglepetéshez vezető úton keresztül kellett mennünk egy veszélyesen kanyargós részen, de szerencsére Tom elég jó sofőrnek ígérkezett, és így nem volt aggodalomra semmi okom. Egy szűk kanyarhoz értünk, ahol a semmiből előugrott egy őz. Tom kénytelen volt elrántani a kormányt, hogy elkerüljük a súlyos balesetet, így viszont a sebesség miatt az autó kerekei kipörögtek, keresztbe csúsztunk az úton, majd mire Tom visszanyerte az irányítást az autó felett, egy 180 fokos fordulattal átkerültünk a szemközti sávba. Kívülről nézve akár egy filmbe illő jelenet is lehetett volna, de ez természetesen nem olyan élmény volt, amit személyesen szívesen él át az ember.
- Baszki! - ütötte meg Tom a kormányt. - Jól vagy, nem esett bajod? - kérdezte és felém nyúlt, hogy megvizsgáljon, de elhajoltam tőle a fejemet fogva.
- Nem, köszi. Vagyis, érted.... Nincs baj. - mosolyogtam rá aggodalmasan.
- Nem hiszem el, hogy ez történt! Gyere, beviszlek a kórházba!
- Figyelj! Ez nagy trauma lehetett mindkettőnknek, de mint látod, nekem nincs bajom és remélhetőleg neked sincs. Szóval ahhoz mérten, hogy neked milyen az állapotod, és hogy tudsz-e most vezetni, fogjuk tudni eldönteni, hogy folytathatjuk-e a napot, mintha mi sem történt volna. -vázoltam fel a helyzetet, immár jobban magamhoz térve.
- Nem kellene ilyen lazán kezelned ezt az egészet! De ezt szeretem benned! - mosolygott én pedig lefagytam. Vicces, hogy ilyenkor milyen könnyen lefagyok, de ha két perccel ezelőtt majdnem balesetet szenvedtünk, azt meg könnyen feldolgozom. Haha🙃- khm, rendben, szóval most örülnék neki, ha elmondanád, hogy mire készültél eredetileg, mert ezek után.. nem is tudom... nehéz lenne csak úgy visszacsöppeni az átlagos hétköznapokba. - mondtam, hogy végre döntést hozzunk a mai nappal kapcsolatban.
- Na jó. - Fújtatott. - El akartalak volna vinni a rétre piknikezni és eltölteni egy tök jó délutánt, hogy jobban megismerjük egymást. De ezek után nem bánnálak biztonságban tudni. Úgyhogy elmegyünk egy haveromhoz.
ESTÁS LEYENDO
Rest Angeles||T.H. F.F.|| BEFEJEZETT
FanficStephanie Baker egy egyetemista lány, aki éppen a családjával ünnepli az egyetemi jegyeit, és találkozik Tom Holland-del, a pincérükkel egy ún. Rest Angeles nevű étteremben. Onnantól kezdve valami megváltozik kettejük életében. Vajon mi? Összefonód...