13. BÖLÜM

489 44 13
                                    

Kafamı Dosyalara gömüldüğüm masamdan, hızlı bir şekilde kalktım. Boynuma giren acı ile yüzümü buruşturdum. O olaydan tam tamına 4 gün geçmişti, 4 gün boyunca ne Jeon'u, ne de Ella'yı görmüştüm. Jongin ile olan ilişkime bir çizgi çekmiş onu  nasıl hayatıma aldığımı sorgulamıştım .

Derin bir nefes alışverişi yaptıktan sonra, dün akşamdan beri elime almadığım telefonuma girdim. Kızlardan birkaç mesaj, annemin mesaimin ne zaman biteceğini sorduğumu mesaj, babamın birkaç araması ve Jongin . Yapıştı mı çıkmıyor haspam !

Jongin;
Jennie n'olur dinle, lütfen!

Sana ihtiyacım var!

Seni seviyorum bir başkasını değil.

Bak hepsi yanlış anlaşılma, yanlış anlıyorsun. Jennie lütfen konuşalım.

Pişman olacağın şeyler yapıyorsun Kim Jennie! Sen bana aitsin bir başkasına değil, bu yüzden beni hemen affet! Yoksa çok kötü şeyler olacak sen benimsin!

Okuduğum mesajlara göz devirip dört gün önce yapmam gerek şeyi yaptım.

(Jongin kişisini engellediniz!)

Derin bir nefes verip, gözlerimi saatlerce mahrum kaldığım uyku için yumdum.

Sadece birkaç dakika, birkaç dakika sonra kapım çaldı. Gözlerimi açmadan 'gel' komutunu verdim, daha çok Sana olduğunu sandığımdan dolayı gözlerimi aralamadım.

"Avukat hanım, ne güzel karşılama bu böyle gözlerim yaşardı."

Duyduğum alaycıl ses tonu ile gözlerimi araladım, yada daha çok Jeon'un sesini duyduğum içindir.

"Ne işin var burada ?" Dedim. Sinirli bir ses tonuyla, o gün söylediklerini unutmadım unutamayacağım da.

Kollarını göğüslerin de kavuşturup, arkasında ki kapıya yaslandı. Tek ayağı ile yerde ritim tutturup bana en havalı bakışlarını attı. "Sana olan merakımdan gelmedim. Merak etme. Ella için avukat olacağını söyledin o yüzden geldim."

Hızlıca ayağı kalkıp masamın üstünde ki, binlerce dosyaya en acıklı bakışlarımı attım. "Bakın bayım! " dedikten sonra bakışlarımı Jeon'a çevirdim.

"Jeon Jungkook." Dedi gözlerini devirerek.

"Ne ?"

"İsmim diyorum Jeon Jungkook."

Anladım der gibi başımı salladım, zaten biliyordum ki "Jeon Jungkook" diye fısıldadım .

Aklıma gelen anılara sedelendim, yanımda ki masaya tuttunup ondan destek aldım.

"Merhabalar ben yeni nakil öğrencisi Jeon  Jungkook."

"Jungkook  tercihimdi ."

"Jungkook' da kim ?"

"Lisede  iken sevgilin idi. "

Girdiğim derin düşüncelerden Jungkook'un yanımda gelen endişeli sesi ile sıyrıldım.
"Jennie , iyimisin ?" Sıkı sıkıya yumduğum gözlerimi araladım. Bakışlarımı Jungkook'un endişeli irislerine çevirdim. Bir birimize çok yakındık, sıcak nefesini yüzümde hissedebiliyordum.

"Biz daha önceden de tanışıyormuduk Jeon ?"

I Need You 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin