14. BÖLÜM

439 31 11
                                    

Jungkook hızla tuttuğu kolumu geri bırakıp, çekildi. "Ne?!"
Rahatça omuz silktim. "Duydun, biz daha öncede tanışıyormuyuz ?" Derince yutkundu, gözlerini ben hariç her tarafta gezdirdi.

"Ben..ben gitmem gerek." Hızlıca odadan çıkması üzerine, derince bir nefes aldım kalçamı masama yaslayıp kollarımı göğüsümde kavuşturdum. "Şüpheli tavırlar sergiliyor. Buda demek oluyor ki önceden de tanışıyorduk."

Derince bir nefes verip, akşam kızlara sormayı aklımın bir kosesine not ettim.

~

Hafızamı kaybetmeden önce, her ay mutlaka yaptığımız kızlar gecesine bugün tekrardan başlamıştık. Burada annemlerin evde olmamasının büyük bir katkısıda olabilir. Marketten aldığımız abur cuburlar ile güzel bir sohbet etmek üzere puflara oturduk. Sohbetimize ilk adımı atan Lalisa olmuştu.

"Ya! Bune ? Evde kaldım be!" Evet, güzel bir başlangıçtı. "N'oldu ?" Jisoo unnie iki tane cipsi aynı anda ağzına atıp konuştu. "Nolucak unnie ya! Yine bir mesajla ayrılmışlar." Lalisa'nın dedikleri ile kahkaha attım bana tersçe bakıp söylenmeye başladı.

"Tabii bu kızın peşinde dolanan milyon tane erkek var! Ama bir kez olsun da demiyor ki kardeşime ayarlayım! Lalisa kim ki zaten ?!" Lalisa'nın bana hatırlattığı Jungkook ile yerimde dikleşip, boğazımı temizledim.

"Jungkook kim ?"

Sorum üzerine Lalisa'nın elindeki telefon parkeye sertçe düşüp odada tok bir ses çıkardı. Jisoo unnienin yediği cips boğazında takılı kalmış olacak ki deli gibi öksürüyordu. Rosé içtiği kolayı karşısında ki Lalisa'nın yüzüne püskürttü.

Lalisa elinin tersi ile yüzünü silip homurdandı. "Yarabbi şükür! Bugünde banyo yaptık."

Kimse onu umursamadan bana döndüler Rosé boğazını temizleyip bana ürkekçe baktı. "Jennie unnie seni buna düşündüren ne ?" Rahatça omuz silkip konuştum. "Bir şeyler hatırladım. "

Sonra aklıma gelen şey ile yaslandığım yatağımın tahtasından doğruldum. "Ve adı Jungkook olan biri ile tanıştım. " Yaşadıklarımız aklıma gelince yüzüme hücum eden sıcaklık ile bakışları kaçırdım. "K-kimle ?" Lalisa titreyen sesiyle sorduğu soruya eş zamanlı olarak kaşlarımı çattım. Ne olmuştu ki bu kadar derinden sarsıldılar ?

"Jeon Jungkook'la." Jisoo unnie hışımla oturduğu yerden kalkınca kaşlarım mümkünmüş gibi daha da çatıldı. "Öldüreceğim onu! Bu sefer elimden kurtulamayacak!" Bende oturduğum yerden kalkıp karşısında dikildim.

"Unnie o kim ?" Jisoo unnie ellerini saçlarına daldırıp dağıttı. "Bak Jennie her şeyi anlatacağım ama zamanla. "

"Ne demek zamanla ?"

"Şu demek; sırası değil, kurcalama." Tam ağzımı açıp ona cevap verecekken telefonuma gelen bildirim sesi ile diyeceklerimi yuttum. Telefonumu elime alıp kimden geldiğine baktım. Önemli olabilirdi.

Bilinmeyen Numara;
Doğru tahmin Jennie biz önceden de tanışıyorduk. Lâkin bu gerçek sana zarar veriri özür dilerim ama beni hatırlamaman için elimden gelen herşeyi yapacağım.

*Bölüm Sonu*

Evet arkadaşlar uzun bir zamandan sonra tekrar yeni bir bölüm attım. Evet, evet biliyorum çok geç atıyorum lakin sizden biraz sabır göstermenizi istiyorum. Sadece iki hafta, iki hafta sonra LGS' ye gireceğim. LGS' den sonra size gerçekten sürekli bölüm atacağım şuan dersler ile bütünleşmiş durumdayım, vaktim az bu yüzden hızlıca yazmaya çalışıyorum ama olmuyor ne yazık ki.

Ama siz söz sınavdan sonra atacağım bölümler daha sık ve uzun olucak sabrınızın ödülünü alacaksınız.

Bir daha ki bölümde görüşmek üzere ♥ hoşçakalın.

I Need You 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin