16. BÖLÜM

361 27 24
                                    

Jeon Jungkook;

Odanın ortasında  volta atarken,  Jimin bana onaylamaz bakışlar atıyordu. "Bana bak Jimin, ben Jennie'yi kendi elimle karanlığa teslim etmem!" Diye tıslamam üzerine Jimin derin bir soluk çekti ciğerlerine.

Yoongi'nin yanında iken bana sorduğu soruları geçiştirip, sürekli akıl aldığım lakin benden bile gerizekalı olan Jimin'in yanında soluğu aldım. Konuyu anlattığımda dolar işareti çıkan gözleri, Jennie'nin ismini duyması üzerine faltaşı gibi açılmıştı ve ardından ise, 'Yengeye ihanet olmaz kook, ara Taehyung söyle bu iş iptal ardından çık Jennie'nin karşına sen benim karımsın lan de kendine kaçır.' Gibisinden saçmalık zırvaladı.

Bu konudan şunu çıkardım; acilen akıl hocamı değiştirmeliyim, çünkü Jimin bu işi yapmayı beceremiyor.

"Jungkook, kendine kaçırman konusunda ciddiyim. " 'Ciddiyim' derken bile sesinde olan alay beni çıldırmanın eşiğine getirmişti, bu olayı hâlâ anlamamıştı. "Jimin diyorum, Jennie diyorum, bana kaçır diyorlar diyorum, sence ne yapmalıyım ? Diyorum." Gözlerimde ne gördüyse artık, Jimşn olduğu yerden silklenip daha dik bir konuma geldi.

"Jungkook, lütfen mantığını devreye koyarmısın. Çünkü kaçırmanı istedikleri kişi senin sevdiğin kız ve sen burada hâlâ ne yapman gerektiğini soruyorsun!" Diye sertçe konuşması ile odada bir oyana bir bu yana dolaşmayı bırakıp, ona döndüm. 
"Aklımda tereddütler var Jimin." Çaresiz çıkan sesim ile Jimin iç çekti. Ve diğer konuşmasına nazaran oldukça ılımlı bir ses tonu ile konuştu, "Jungkook bahsettiğim kişi Jennie,  hani senin aşkı için ölüp, ölüp bittiğin Jennie, bu yüzden aklından geçen o tilkilere resti çekip sevdiğini incitme."

"Unutmak istiyorum," diye sızlanmam ile Jimin isterik bir şekilde güldü. "Ne yani unutmak istiyorsun diye Jennie'yi tehlikeye mi atacaksın ?" Gözlerim boşluğa dalarmışcasına, düşüncelerle boğuşurken zihnimde led ışıklı, büyük harflerle yazılmış bir yazı belirdi.

'Sahi Jungkook, öyle mi istiyorsun ?"

Öyle mi istiyordum ? Hiçbir fikrim yoktu. Ben Jennie'yi tehlikeye atacak kadar mı seviyordum onu ? O bir yanılsama ile sileceğim bir kişimiydi. Ve sonra zihnimde o led ışıklı, büyük harflerle yazılmış başka bir yazı belirdi.

'İnan Jungkook, sen Jennie'nin yerinde olsaydın ve Jennie'de senin yerinde olsaydı o zaman o seni tehlikeye atmazdı.'

O gerçekten öyle mi yapardı, neden tereddüt ediyorum ki lanet olsun ki o öyle yapardı. Barda ki odamın kapısı öküz gibi açılıp, yüzünde her zaman ki gibi kibirli bir sırıtış olan Taehyung girdi. "E, Jungkook bir karar verdin mi ?"

Derince soluklanıp kafamı evet anlamında sallayıp, ekledim. "Verdim," Jimin ve Taehyung'un meraklı bakışları üzerimde gezinirlerken bundan zerre etkilenmedim. "Oğlum, neden böyle taksit taksit anlatıyorsun bir çırpıda söyle de hepimiz kurtulalım."

Taehyung'un isayanına göz devirip konuştum. "Evet, bu işi ben yapacağım kızı ben kaçıracağım." Taehyung mutluluktan ellerini çırptı, ben neden mutlu olamıyordum ? "En iyi seçeneği seçtin Jungkook, ben adama haber veriyorum."

Taehyung'un çıkması üzerine Jimin onaylamaz bakışlarını üzerime çıkardı. "Pes sana Jungkook! Senden bunu beklemezdim!" Ruhsuz bakışlarımı ona yöneltip omuz silktim. Öfkeden deliye dönen Jimin hışımla oturduğu koltuktan kalkıp,  kapıya ilerledi ve çıkmadan önce ekledi. "Sana söyleyecek söz bulamıyorum Jungkook, sen seni hatırlamayan, hafıza kaybı yaşayan sevgilini masum olduğu bir oyunda  suçlu konumuna düşürecek kadar bencil bir adamsın. Buna rağmen seni hâlâ kardesim olarak gördüğüm için kendimden iğreniyorum."

Jimin'in söyledikleri beni zerre ilgilendirmemişti. Ben kendimce doğru olanı yapıyordum, bu intikam sayesinde Jennie'yi unutabilirim.

*Bölüm Sonu*

Jungkook'a sövme köşesi.

Evet, evet biliyorum hepimiz Jungkook'a gıcık olduk bu bölümde ve Jimin'i destekleyip ona +1 olduk.

Jungkook kendince haklıyım diyiyor, sizce de Jungkook haklımı ? Yoksa ölümüne Jimin tayfacısımıyız ?

Diğer bölümümüz ekşınlı geçecek, hazırlayın kendinizi gençler!

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen görüpte mutlu olan bir adet yazarınız var. Ve özellikle yorumlarınızı belirtin ki kişisel görüşleriniz hakkında, kitabımı dış bir gözden farketmeme yardımcı olunuz.

Diğer bölümde erken gelicek canlarım, diğer bölüme kadar kendinize iyi bakın.

Seviliyorsunuz 💋

I Need You 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin