...
Hayatım böylemiydi benim ? Her zaman ki gibi olan mutsuz taraftım. Neden bir kere dahi mutlu olamıyordum ki ? Ben ne yapmıştım ? Suçum neydi ki benim ?
Sanırım işin en kötü tarafı ise rüyamda ki karaktere aşık olmamdı. Aşık olmak suçmuydu ki ?
Sınıfta ki öğretmenin seslenmesi ile olduğum yerden sıçradım.
"Evet arkadaşlar tahtada ki işlemi Jennie arkadaşımız yapacak. Kendisi uzun düşüncelere daldığına göre soruyu bulmuştur diye düşünüyoruz. Jennie seni tahtaya alabilirmiz ?"
Sınıfta ki öğretmenin alay dolu sözleri ile biraz da benim ezmem gerektiğine kanaat gerdim.
"Tabii ki hocam siz gelmişsiniz ayağıma kadar. Eh madem ben de kalkayım"
Bozulmuş yüzünü görmem ile ben de zaferle sırıttım. Ta ki tahtada ki Albert Einstein'ın dahi çözemeyeceği soruyu görene dek. Ama ben Albert Einstein değildim. Ben Kim Jennie'ydim bu soruyu çözerdim.
Uzun uğraşlar sonucu bulduğum 16 cevabıyla sınıfta ki öğretmene döndüm. Öğretmen kafsını sallayarak dğru olduğunu belirtti.
Kalemi bırakmak üzere öğretmenin olduğu masaya gitsem dahi. Çalan kapıyı aldırış etmedim.
"Sen yeni öğrenci olmalısın. Tanıt kendini bakayım."
Bu elimde ki tahta kalemi neden kapanmıyor. Kapandığı an yeni çocuğun uğurlu olduğuna inandım.
Yerime yani pencere kenarı 3. Sıraya gelmeden önce olduğum yerde durdum o yeni çocuk ne demişti daha yeni.
Sanki kanım çekildi. Sanki sonu olmayan bir deliğe atıldım. Sanki gecenin zifiri karanlığında mezarlıktayım. Sanki o gelen çocuk aklım da ki çocuğun eşi benzeri. Sanki Jennie ve Jungkook hikayesi tekrardan başlıyor.
"Merhabalar ben yeni nakil öğrencisi Jeon Jungkook."
Kitabı biraz geç attım biliyorum Üzgünüm. Ama jenkook kurgumun ikisini seversiniz haftada bir veya iki hafta da bir atacağım. 8. Sınıf olduğumdan zaman bulamıyorum. Testler, ek dersler, kurslar, ödevler derken hafta içi zamanım yok hafta sonu ise sadece pazar. Beni anlarsınız umarım .