...
Kimya laboratuvarına girip. Profesörden özür diledikten sonra yerime oturdum. Yanımda ki sıranın sertçe çekildiğine bakarsak sinirini atmak için biri yanıma gelmiş. Ben sinirini çıkaracak boks torbasımıyım canım!
Kafamı kaldırıp gelen kişiye baktığımda yanıma gelenin Sehun olduğunu gördüm. Kafamı 'ne' dercesine salladım. Aynı şekilde oda bana sallayınca içimden Yerim'e bir küfür bahş ettim. Başka sevgili olacak birisini bulamadımı yani ? Böyle konuştuğuma bakmayın aralarını yapan kişi bendim.Derin bir nefes verip konuştum.
"Ne var ?"
"Jen, düşünüyorum da dışarımı çıksak bugün."
"Hayır! Tabii ki geçen sefer çıktığımızda sizin Yerim ile +18 sahnelerinize maruz kalmıştım ."
Sözlerim sanki çok komikmiş gibi güldü bu çocuk gülünce sanırım bende güldüm.
Kafamı çevirdiğimde bize bakan bir âdet siyah gözlerle karşılaştım, onun gözleri ile."E, ne diyorsun ? "
"Hı?"
"Jen, beni dinlemediğini söyleyemezsin Yerim'in bana ezberlettiği sözü sana söylemiştim. Ama sen beni dinlemeyerek büyük bir hata yaptın."
Bana kız gibi trip atan canım arkadaşımın yanaklarını sıktım.
"Üzgünüm, biraz kafam ağrıyor da yoksa biliyorsun senin bu çeneni en çok ben çekiyorum ."
Kollarımı onun boynuna dolayıp kafamı omzusuna yasladım. Profesör son sınıfız diye serbest bırakmıştı bizi.
"Ah! Bilmezmiyim çeneme olan aşkını. Şanslısın bu konuda Kim Jennie çenem için kavga eden binlerce insan var."
Oda kollarını belime doladı. Yanımızdan gelen sahte tok öksürük sesi ile ikimizde bakışlarımızı sesin sahibine yani Jungkook'a yönelttik.
Ateş saçan gözleri ile bizi süzüyordu neden geldi ki yanımıza otursaydı orada yeri rahattı sonuçta üç kızın arasında oturuyordu. Kafamda ki ağrı yüzünden bu konuyu zihnimin başka bir tarafına attım. Çünkü adım kadar iyi biliyordum ki düşünürsem kafam ağrıyacaktı.
"Ne oldu birader?"
Ormandan kaçmış boz ayı görünümlü Sehun keko tavrını takınarak ateş saçan gözlerle bizi süzen Jungkook'a baktı. Bu davranışı ile Kim Jennie'den artı bonus puan almış oldu tebrikler, Oh Sehun iyi günlerde kullanmanız dileğiyle. Ne saçmalıyorum ben!
Jungkook cool bir şekilde elini ensesine atıp yüzüne masum bir ifade taktı. Daha yeni ki Jungkook'dan eser kalmamıştı. Havan kime koçum!
"Şey Jennie'ye soru sorucaktımda"
Elinde ki kitabı kaldırıp gösterdi. Bu numaraları yemeyiz Jungkook bey inek öğrenciler dururken bana sormak hayırdır sen ? Biraz yavaş yani. Kafamda ki ağrı yüzünden iyice saçmaladım.
Sehun ile ayrıldığımız da yanıma oturdu.
"Jennie sen soru çözene kadar ben revirden ilaç alacağım."
"Teşekkürler Sehun"
Saçlarımı karıştırıp profesörün yanına gitti. Bakışlarımı ondan çekip yanımdaki bedene döndüm.
"Hastamısın ?" Dedi.
Hayır manasında kafamı salladım.
"Sadece biraz kafam ağrıyor."
"Sevgilin seni gerçekten düşünüyor ."
Sessiz bir şekilde kahkaha attım. Sehun'u sevgilim mi sanmıştı cidden ?
Yoksa beni kıskandımı ? Hadi canım sende iyice saçmaladın Jennie!Biçimli kaşlarını hafifçe çattı 'ne' dercesine yüzüme baktı.
"Sehun benim sadece arkadaşım. Ve.."
Kaşları daha da çatılırken ağzını araladı.
"Ve ?"
"Arkadaşımın sevgilisi"
Yüzünde ufak bir rahatlama belirdi ama hemen eski hâlini aldı.
"Bundan banane ki ?"
"Aynen bundan sanane ki ben sadece aramızda ki yanlış anlamayı kaldırmak amacı ile söyledim!"
Sonra elimle test kitabında ki soruyu işaret ettim.
"Soru bumu ?"
Evet manasında kafasını aşağı yukarı salladı.
Uzun uğraşlar sonucu çözdüğüm soruyu anlatmak amacı ile Jungkook'a döndüm, ama onun soru yerine bana baktığını gördüm.
"Yanlız soru yüzümde değil kitapta yazıyor "
Dedim. Sırıttı ve önüme gelen birkaç tutam saçı kulağımın arkasına attı.
Kalbim hızlanmaya başladı. Sevgili kalbim lütfen sus yoksa duyacak!"Çok güzelsin ."
Midemin kasılması, kalbimin hızlanması, avuç içimin terlemesi sakin ol Jennie.
"Bunu söyleyen ilk kişi değilsin ?"
Dedim. Gayet rahat bir tavırla. Sesimin titrememesine içten içe dua ettim.
O hafifçe sırıttı ve aramızda ki mesafeleri mesafeleri kapatmak amacı ile yaklaştı .
"İlk olmayabilirim Jennie, Ama son olabilirim"
Bu çocuk karşında ki kişiyi nasıl etkileyeceğini çok iyi biliyordu. Gözlerimi kapatıp yapacağı hamleyi bekledim. Nefesini yüzümde hissettiğim zaman kalbim daha da hızlandı zaten hızlıydın ne diye daha da hızlanıyor ki umarım o kalbimi duymamıştır .
"Jennie, ilacı getirdim."
Sesinden sonra aramızda ki mesafeyi açtım. Jungkook'un ettiği küfürleri duyabiliyordum. Burası sıcak mı oldu ne ?
__________
Biliyorum çok hatalıyım bölüm atmamakla söve bilirsiniz serbest.
Umarım sevmişsinizdir bölümü.