Merdivenlerden inerken, genç kızın içinde anlayamadığı bir heyecan vardı. Dün gece oldukça düşünmüş ve düzgün uyuyamamıştı ama bir hayli dinç hissediyordu. Üstelik gece olan rahatsızlığına rağmen. Tanrıya şükür ağır bir şey geçirmemişti.
Saatin erken olduğunun farkındaydı ancak yine de yemek odasına gitti. Tahmin ettiği gibi masa henüz hazır değildi fakat zaten aç hissetmiyordu. Camın kenarında bulunan koltuğa oturarak, masanın üzerinden aldığı gazeteyi okumaya başladı. Aslında gazete okumak gibi bir alışkanlığı yoktu. Amacı zaman geçirmek, belki de heyecanını biraz yatıştırmaktı. Hoş, heyecanının sebebini biliyor da değildi!
İçinde bir yerlerde Jaden ile yeni bir başlangıca adım attıklarını hissediyordu. Dünkü özrü öyle hissettirmişti ona. Ama çok ümitlenmekte istemiyordu. Gerçi ümitlenmemek için geç olabilirdi!
"Dudaklarını yediğine göre, oldukça dikkatini çeken olaylar olmuş gibi."
Abisinin sesini duyduğunda bakışlarını gazeteden ona çevirmişti. O sırada genç adam kendisine gülümseyerek yanına oturdu. Uzayan saçlarını biraz kestirmiş ve güzelce taramış görünüyordu. Ancak aradan çıkan birkaç saç tutamı ona oldukça vahşi bir görünüm veriyordu.
"Çok yakışıklı görünüyorsun Brad."
Genç adam şakacı bir tavırla kaşlarını çattı.
"Bunu zaten biliyorum. Ayrıca konuyu değiştirme! Nedir merakını çeken söyle bakalım?"
"Doğruyu söylemem gerekirse, okumuyordum. Yakalandım sanırım."
"O halde kafana takılan bir sorun var? Ne düşünüyordun?"
Bradley kolunu kardeşinin omzuna atarak onu göğsüne doğru çekmişti. Chloe mutlulukla ona yaslanırken kollarını abisine doladı. O da biraz şakacı bir tavır takınmıştı.
"Dünü nasıl telafi edeceğini düşünüyordum çünkü, seni öyle kolay affedebileceğimi sanmıyorum. Gönlümü almak için birkaç şey yapman gerekebilir. Sonuçta biricik kardeşini bırakıp işlere gömüldün."
Genç adam gülmüştü.
"Emrinize amadeyim Leydim. İşlerin çoğunu düne sıkıştırmamın bir sebebi var elbette. Önümüzdeki haftayı boşaltmak!"
Chloe sevinçle doğruldu ve abisine baktı. Genç adamın ensesine değen kumral saçlarına dokunarak "Saç kesimini bile halletmişsin anlaşılan." kıkırdadı.
"Biraz değişikliğin iyi geleceğini düşündüm. Yakışmış mı?"
"Yakıştığını benden önce söyleyen birileri mutlaka olmuştur."
Tek kaşını kaldırarak abisine takılmıştı. Bradley de onun niyetini anlayıp gülümsedi.
"Hayatımın merkezindeki söylemedi ama?"
Chloe küçük bir kahkaha attı.
"İnkar etmiyorsun yani!"
"Sende onaylamıyorsun!"
Kahkaha atan kız kardeşini yeniden kendine doğru çekerken, genç kız onun bakışlarının kapıya döndüğünü görmüştü.
"Günaydın Jaden."
Chloe'nin gülüşü birden dudaklarında donmuştu. Bakışları hızla Jaden'a döndü. Genç adam onlara doğru gelirken, Bradley'e baş selamı vermişti.
"Bugün bir işin var mı?"
"Henüz bir planım yok. İhtiyacın olan bir şey varsa...?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucize
Narrativa Storicaİki inatçı kişi! Genç adam inkar edip uzaklaşmaya çalışıyor, genç kız ise tam tersi daha çok üzerine gidiyordu. Onun inadını kırıp ilgisini kazanmak adına her türlü mücadeleyi vermeye kararlıydı. İlk olarak kendisiyle alay ettiği için ondan intikam...