POV author
~Dewan teater ~
"Sara...my gigurl"laung Nadz.Dgn lemah gemalai dye berjln msk ke dlm dewan teater.
Cop ii sblm apa ii author nk knlkn nihh Nadz.One of bestie Amna.Dye mmg lmbut...tp selembut ii dye baik jgk.
Jgn pndng rendah Dkt Nadz sbb mulut dye perghhh!!!!klh mulut murai.
Mulut laser..wuuu sape yg berani kacau dye silakn...tp jgn salahkn Nadz telinga krg tetibe jd telinga Adudu..hahaha
"Ye??Mne u nihh lama tau I tunggu."ujar Amna."Nadz menyedut air teh o ais limau ditgnnya.
"Sorry la...tekak I td meronta nk air tu yg I lari Kjp beli air"jwb Nadz.Dye menyambung lg kata ii nya.
"Ouhh btw nih utk u..i tau nihh fav u can??so i blanja u"hulur Nadz bungkusan air teh o ais yg lg satu.
Amna menyambut huluran Nadz dgn baik."Thanks u..i tau u xkn lupakn fav i"Amna menyedut air itu dgn laju.
Sampai tinggal separuh air itu disedut."Nmpk bebenor u haus"Nadz tergelak kecil.
"Hey ofcos la..mne x hausnya dh bape botol air i hbs isi dkt water cooler"jwb Amna.
"Btw u dh hafal skrip utk watak u??"soal Nadz.Beg kainnya di ats pentas teater sblh beg gucci Amna.
Matanya terpaut pd beg gucci tersebut."Nadz,u tau kn i dpt watak heroin,heroin tu plak bisu.So tang mne yg I perlu ckp?? "
"Ouhh haah la..i lupa hihihi"Nadz tersengih ii menampakkn barisan giginya yg dihiasi braices berwarna biru laut.
Nadz soal pula ttg beg Gucci tu.
"Beg Gucci ekh u Guna skng??Bape u beli??"Amna tersenyum dgn kata ii Nadz.
"Abg i yg bg time bday i 2 thn lps.I br guna beg tuh"pendek Amna mnjwb."Eh tp kan looking new!!"
Nadz menyilangkn tgnnya."u nih kan!!!mmg x tau i mcm mne.i nih kan suka simpn brng tuh dulu br i Guna"
Jelas Amna.Nadz menggangukkan kepalanya phm."eh cuba u guna sign language dgn i"pinta Nadz.
Amna melakonkn watak heroin, Puteri yg dye dpt.Tgnnya digerak ii gerakan sbg sign language.
Knp awk ckp mcm tk nak balik sini lg je
Nadz menepuk ii tgnnya tanda bagus."Bagusla...nasib nih muzikal..sng sikit."
"Hmm tu ahw...aq sokong sngt..sbb kita dh tau drama dye cane...so sng la"tmbh Amna lg.
"Btw cane dgn hero??"Nadz menyiku lgn aq.Haihhh mula dh nk menyakat.Nk kenen ii kan aq n Syed n Tajul.
Aq x phm la apsal la aq dpt watak heroin nihh...bknnya apa Syed n Tajul nihh crush on Amna.
Syed dpt watak Qash Adam as hero Tajul dpt watak Carl sbg bff heroin.
Jd bole la diorng ambik kesempatan atas aq...tp berani ah diorng kacau..kang Iyaad belash jd lempeng
"Ish u nihh suka ekh menyakat i??"Amna memuncungkn bibirnya merajuk.
"Alololololo i gurau je u..jgn la merajuk"pujuk Nadz."Emmm i dgn diorng kwn je"ujar Amna.
"U nih kan bila masa yg srs?!?!?Dgn diorng u kata kwn..n Irfan u kata kwn!!!"getus Nadz.
"Iyaad??Hmmpphhh...tk yah ckp ah..u dh membesar sme ii n dye..relay adik n abg apa yg srs!!!"
YOU ARE READING
My Heart;(❤
RandomSara,selama ni aku tk pernah menyangka jika kau benar ii mencintaiku,di mata aku kau adalah teman hidup aku.Bukan pendamping hidup aku kerana di hati dan jiwa aq telah terukir nama seorang wanita iaitu Yna-Iyaad Aku Yna.Aku merasa menjdi wanita pali...