-
6:30 petang
Hari dah petang aq dgn Iyaad segera angkat kaki."sedap la kau nyanyi td."puji aq.
"Eh tkde la...sengau suara aq.."jwb Iyaad.Iyaad klau ckp centu means dye kembang semangkuk.
Iyaad nihh jgn dipuji sngt kamg penyakit kembang semangkuk dye kuar^_^
"Weii klau sengau en tkde nya org berkumpul td..tepuk tgn.."kata aq.
Iyaad garu kepala dye yg tk gatal."suka hati kau la Sara.."jwb Iyaad.
"Kau tau tk??bila kau nyanyi lagu tu aq teringat dkt arwah ayah dulu."aq pndng Iyaad
Iyaad pndng aq kembali."kan??time anniversary terakhir ibu n ayah"balas Iyaad.
Aq senyum dkt Iyaad lebar.
Dum!!!!!
Cepat aq berdiri dkt sblh Iyaad.Lgn dye aq pgg.Terkejut aq dibuatnya.
Aq tgk Iyaad tergelak kecil dgn telatah aq.
Nk je aq mencarut😑
"Tkde apa la...guruh je tu"Iyaad cuba tenangkn aq.Nasib baik ada Iyaad..omel aq.
"Eh cepat la oder grab tu"gesa Iyaad.Fone aq keluarkn dr poker seluar aq.
Aq nk bukak tp battery fone dh kojol.time ii cenihh ahh kau nk kojol!!!!getus aq.
Aq pndng Iyaad dgn muka serba slh."errr..Iyaad..sorry...battery fone aq dh....kojol"
Kata aq."haa??kojol!!!!cane bole kojol??"soal Iyaad."mne la aq tau..dh battery tu nk kojol nk buat cane."
Balas aq."ishh skng kena guna fone aq.."Iyaad bukak fone dye and pndng aq.
"Apsal??"tanya aq."battery fone aq tinggal 3%"jwb Iyaad."jd??telefon la cpt abg aq!!!!"jerit aq.
Bole plak dye buat muka blur time ii cenihh!!!!
Iyaad pn call Abg Akmal and...
Harap maaf kredit anda tidak mencukupi untuk membuat pnggilan ini
Iyaad buat muka blur dye lg!!!"kredit hbs"pendek dye jwb.
"Ha??!!kredit kau hbs??"jerit aq.ishh dasar makan kredit fone!!!
"Weihh klau kredit fone kau hbs aq punya fone pn hbs battery cane kita nk balik??"
Aq dh mula risau.ye la aq tk prnh alami benda ii ceni...
"Eh ii Sara..calm down...relax oke??jgn gelabah sngt...
Aq akn bwk kau balik...kau jgn risau"Iyaad cuba tenangkan aq.
Aq mula nk nangis."Weihh...jgn nangis...aq kan ada??"Iyaad lap air mata aq yg menitik.
Tiba ii hujan turun dgn lebat.Nasib baik ada bus stop kt sini...bole la tumpang..😳
Air hujan mula tempias dkt aq n Iyaad.
Tabah je la...
Badan aq dh mulai lenjun begitu jgk n Iyaad.Aq dh menggigil kesejukkan.
"Sara,kau sejuk ke??"tanya Iyaad."tkde la..tk sejuk pn"tipu aq.
YOU ARE READING
My Heart;(❤
RandomSara,selama ni aku tk pernah menyangka jika kau benar ii mencintaiku,di mata aku kau adalah teman hidup aku.Bukan pendamping hidup aku kerana di hati dan jiwa aq telah terukir nama seorang wanita iaitu Yna-Iyaad Aku Yna.Aku merasa menjdi wanita pali...