POV Amna
Amna×Tajul
Kanda jgn marah ii
Takut nnt kelas tua
Dinda setia orgnya
Takkn prnh mendua~~Dr jutaan bintang
Kanda paling gemerlapan~
Dr segenap jejaka
Kanda lah yg pling menawan~Lalalalalalalalalala~
Lalalalalalalalalalala~
Lalalalalalalalalala~
Lalalalalalalalalalala~Tajul bertepuk kegirangan dgn nyanyian aq.Tang mne yg sedap pn tk tau lah.
"Merdu la suara awk,Amna.Sy suka"puji Tajul.-_-
Wtfishh...mamat nihhh dye kata suara aq merdu!?!!!!!!
#$%&-+)())(+-&%$# gila!!!!!
Aq nyanyi kt dlm bilik air time mndi takde unn kne puji suara sedap ke apa.-_-
Kena sound lg ada la...^_^
"Mne ada awk nih...takde la..biasa ii je.."kata aq.Part sng bole la kata sedap.
Cer high notess!!!!!!!hmmphhh 100% esk aq Guna sign language..-_-
"Pandai awk main gitar, bole record lagu nih"kata aq."Ihh awk nih..nih hobby je.."
"Impian sy nk ada studio muzik sndiri."ujar Tajul.
Aq menarik kerusi dan duduk sblh Tajul ^_^
"Wow nk ada studio sndiri..bagusla tuh.Bole jamin masa depan"Tajul tersenyum sinis.-_-
Mabuk ke tetibe senyum centuh dasar cringe-_- bruhh!!!!!
"Knp awk senyum mcm sy salah ckp je"Tajul memandang aq.Mata kitaorng saling bertaut.
Like :-: #$%&-+)(+-&%$#
"Tp mustahil utk sy capai impian sy.Sbb sy nih bknnya mcm awk.. kata berduit..^_^
Aq dgr dgn teliti."lg pn klau deposit pn dh mahal payment dye inikan pula payment bln ii"
Rasa kesian pn ada..-_- aq menawarkn khidmat aq menasihati dye.
"Tajul,awk tau tk??Pangkat dan darjat bkn penghalang utk berjaya.Utk kejar impian kita"
Dalam dunia nih tkde apa yg mustahil selain kuasa allah.awk kena la tunjuk effort sikit.
Psl deposit payment smua tu ltk tepi dulu...skng awk fokus dkt matlamat awk."
Panjang aq bg tazkirah.^_^ harap ii la bdk nihh dgr..
Ingt sy pesan lg...jgn terlalu pndng ke belakang smpi awk abaikn kehidupan awk"
Aq lihat pd Tajul dye menguntum senyuman pd ku."thanks Amna support sy"
Ucap dye perlahan.Aq membalas ucapan Tajul kembali."Welcome"
YOU ARE READING
My Heart;(❤
RandomSara,selama ni aku tk pernah menyangka jika kau benar ii mencintaiku,di mata aku kau adalah teman hidup aku.Bukan pendamping hidup aku kerana di hati dan jiwa aq telah terukir nama seorang wanita iaitu Yna-Iyaad Aku Yna.Aku merasa menjdi wanita pali...