0 2 3

24 9 0
                                    

POV Amna

"Eh duduk la sini..jgn duduk kt bwh tu"aq menepuk ii birai katil aq.

Irfan terkulat ii bgn and duduk dkt birai katil aq.

"Mcm mne td perform??"tanya aq dkt Irfan."Ermm oke..tp hbs jd bhn kecaman minggu dpn"

Irfan selitkn tawa dihujung ayatnya."ala...benda dh lps kan??

Lg pn diorng tk rasa apa yg awk alami time gelek tu..sng la diorng judge awk centu"

Ujar aq."awk mcm mne bole demam ii nih??"tanya Irfan.

"Entah la..sy pn tk tau..sy try ingt apa yg dh jd..tp tkleh..sy akan sakit kepala"cerita aq.

"Ouhh..tp it's okay nnt lama ii awk ingt"kata Irfan.

"Sy harap awk cpt sembuh...lg pn event kita tu tk lama lg"

Aq senyum dkt Irfan."hesh..awk nih..2 3 ari lg sy sihat la Insyaallah"

"Amin.."Irfan meraup wajahnya."dh mkn??"tanya Irfan.

"Dh tp tkde selera sngt"jwb aq.Irfan pndng aq tajam.

"tkpe la..klau time sakit Allah akn tarik bnyk benda dkt kita..

Selera...mood and kegembiraan kita.."ujar Irfan lg."ye ke??tp npe ekh sy rasa happy je bila tgk awk??"

Tanya aq dkt Irfan."Ermm klau yg itu maknanya sy nih..lelaki kiriman tuhan la.."

Gelak Irfan.aq pn turut tergelak dgn kata ii Irfan.

Sehari klau tk gelak dgn dye tk Sah..haiahh..^_^

"Td teater spe yg gantikn sy??"tanya aq."ouhh teater...Nina yg gantikn awk td"

Aq mengangguk perlahan."urmm Nina..bagus jgk dye tuh..lawa cantik pndi"

Smpt aq pndng ke arah Irfan yg dkt tepi aq."apa ii??asl Nina je pndng sy..asl Nina je sy!!!"

Irfan meningkah kata ii aq.aq tergelak kecil dgn kata ii Irfan.

"Haiihhh awk nih..Nina tu dh la hot..meletop!!!takkn la awk tk terpaut kott"

Aq angkt kening aq."heh!!!!sy terpaut dkt dye??!!!mcm mana awk??!!!mcm mne??!!!"

Jerit Irfan.tetibre emotional plak nih..-_-

"Mcm mne apa awk??"tanya aq slow."mcm mne nk terpaut dkt dye sedangkn hati sy dh terpaut dkt awk"

Aq menguntum senyuman manis dkt Irfan.Irfan membalas senyuman aq kembali.

"Haihhh awk nih...dr dulu smpi skng tk prnh nk berubah"ujar aq.

"Sy tkkn prnh berubah utk awk"Irfan buat fliphair.aq menggelengkn kepalaku.

"Hesh...awk nih...tk hbs ii dgn pickupline awk tu"ujar aq.Irfan tergelak kecil.

"Erm...awk..sy nk ckp sikit bole tk??"tanya aq perlahan."ermm bole tanya la"jwb Irfan.

Aq menghela nafas pnjng."klau bole awk jgn la ltk harapn tinggi sngt dkt sy..."

"Sbb sy tknk awk......"belom smpt aq menghbskn ayt aq Irfan memintas dulu.

"Enough!!!sy tk phm la dgn awk nih..knp eh awk sibuk nk jaga hati n perasaan org lain??

Hati n perasaan awk tu yg penting awk tau tk??!!"

Aq terdiam seketika.aq memandang Irfan."awk sy tau sy suka jaga hati n perasaan org

tp sy tknk rosakkn friendship kitaorng...sy syg kan diorng.

My Heart;(❤Where stories live. Discover now