POV Amna
Amna×Nadz
Oppa manja👨💘:Amna sorry abg br reply mesej Amna.td meeting n clients..
Amna tunggu ye abg dtg...
Jgn pergi mana plak!!!😒
Lantas aq reply satu ii mesej abg Akmal.
You:it's sokay abg...Amna phm😊 iyee ii Amna tunggu abg dkt gate biasa.
Aq off fone aq.Aq pndng Nadz yg tgh lyn IG dkt sblh aq."eh kau tk ikut kak Hanis ke??"tanya aq.
Nadz memutarkn bola matanya."bkn aq yg tknk ikut,dye yg tk kasi aq ikut"
Dye buat muka meluat dgn kakak dye tuh.tk ngaku kak cenih!!!n adik sndiri berkira-_-
"Tk baik tau..kak Hanis tu the only one sibling kau.klau dye tkde kau mesti rindu"
Ckp aq.Nadz buat ii tk dgr apa yg aq ckp.aq dh hadam perangai Nadz.
Dye suka nasihat org tp dye tk suka dinasihat.aishhh
"Hbs tu kau balik cane??"soal aq."sayang...zaman sekarang kan dh maju??so i bole je balik naik grab.."
Btw npe u tk balik lg?? Ishh bnyk naww tanya aq nih!!?!?
"Ouhh i tmn u laa..u tunggu abg akmal kan??"yes..but u jgn risau I ada je dkt sini"
Aq cuba yakinkan Nadz."no ii I nk duduk sini smpi abg u amik ok??"jwb Nadz.
"Suka hati u la"aq sandar dkt bangku balik.
Aq pn lyn ig jgk.then aq terpndng akk yg comment dkt yakyakyeah post tuh..-_-
Aq baca comment dr abg akmal.
4kmalriyxn._ commented on seojaf4rxdhix post
4kmalriyxn._ wooww!!! Lawanya u😍😍 bertuah ekh bf u...
seojaf4rxdhix._ reply to 4kmalriyxn._
seojaf4rxdhix._ mne ada akmal..biasa je la btw thanks...aipp!!!!
Aq tanya dkt Nadz psl akk tuh."Nadz u knl tk dgn kak nih??"aq tunjuk pic kak tuh dkt Nadz.
"Ouhh kak Seroja...knl sngt bff kak Hanis."pendek Nadz jwb.
"Knp u tanya??"tanya Nadz."tkdelh i ada tgk post kak Seroja yg paling latest au..
I baca comment abg I n Akk tu..-_-
"So??"pendek Nadz tanya.
Wtfishhh!!!!-_____- mmg tkleh catch up apa aq ckp!!!bruh!!!
"Jd kak Seroja nih single ke taken??and u knl tk spe bf dye??"
YOU ARE READING
My Heart;(❤
RandomSara,selama ni aku tk pernah menyangka jika kau benar ii mencintaiku,di mata aku kau adalah teman hidup aku.Bukan pendamping hidup aku kerana di hati dan jiwa aq telah terukir nama seorang wanita iaitu Yna-Iyaad Aku Yna.Aku merasa menjdi wanita pali...