0 2 0

35 8 0
                                    

-

POV Abg Akmal

"Akmal??!!u oke tk??"aq tersedar dr lamunan aq."ha??apa dye u??"aq terpinga ii.

"I tanya u,u oke ke tk??tp u dr td termenung.. fikir apa??"tanya Seroja."tkde apa la..u jgn la risau"

Kata aq.aq tknk libatkn org lain dlm masalah aq."mcm mne I tk risau??u termenung smpi tk dgr apa I ckp.

Then bila I tanya u kata tkde apa ii.dh tertulis dh dkt muka u yg u ada mslh.

U know what??!!I nih girlfriend u tau..mslh u mslh I jgk...apa function I klau time ii cenih I tk tolong u solve your problems??

Haa amik kau.. Kan dh kena ceramah..hadehh payah cenihh!!!

"Ok fine...yes i mmg ada problem. About... Amna"gagap aq bersuara.

Seroja menyilangkn tgnnya diatas meja makan."why??"tanya Seroja.

"I feel guilty to her..I tk tau mcm mne nk berhdpn dgn dye."Seroja mengeluh panjang.

"I know...I pn rasa benda yg sama.Smpi bila kita nk rahsiakn relay kita??

It's already 3 years."ujar Akmal."I tgh tunggu masa yg sesuai je..bila smpi je masanya I bgtau"

"Yes Akmal I tau..tp bila??smpi bila??smpi dye tau dr org lain about us??"Seroja mula serius.

Aq terdiam sejenak. Tk tau nk ckp apa.

"Actually td time I ambil Irfan dr sch.I nmpk Amna dgn Irfan."

Terbeliak aq dgr apa yg Seroja ckp."dye knl u tk??"tanya aq.

"I think no sbb dye just diam and tkde plak ckp apa ii"jwb Seroja.

Aq mengurut dada menahan nafas."klau bole I nk bgtau tp nnt dye mesti kecewa sngt dgn I"

Ujar aq."u,oke lg tau dye kecewa bila dgr dr apa yg keluar dr mulut kita.

"Cer klau dye dgr dr mulut org lain??mcm mne??time tu jgk dye mesti kecewa dgn u"

"U know what??dye like smua post I including my latest post"

Aq meraup wajah aq.aq pndng Seroja lama.Tgn dye aq raih.

"Syg...I am so sorry sbb libatkn u dgn mslh nihh.."ujar aq.

"No it's sokay...i akan sentiasa ada dgn u..we will go through this together oke??"

Aq menguntum senyuman hambar pd Seroja."thanks syg..I bertuah dpt u...I will try my best for us"

Seroja senyum manis pd aq."dh la jgn spoil kan mood kita oke??dh makan"

Aq dgn Seroja terus kan makan sehingga ke suapan terakhir.

-

POV Amna

Haiiihhh bosannya!!!!tk tau nk buat ape!!!nk kacau ibu..nnt kne bebel... abg Akmal plak tk balik lg..ishh!!!

Bosan!!!!!😱

Aq main fone tgk wasap tp wasap pn sendu...chat n skrin ke la..-_-

Ting!!!

Notification masuk dr gp tingtong aq..alhamdullillah tkde la sendu sngt wasap aq.

💫OFFICIALLY TINGTONG💫

Aimiomey👧💓:weihh!!!esk krg
dtg ak??

My Heart;(❤Where stories live. Discover now