❄️COMEBACK?❄️

67 7 5
                                    

Yana: korang buat apa ni??

Yana melihat sekeliling stor. Terkejut dia bila nampak ada haiwan dalam stor ni. Lima ekor pulak tu.

Hazry: ah kitorang baru je nak kejut si brittany ni. Kenapa yana?

Yana: I dengar ada orang menjerit, I ingatkan ada pape. Korang okey?

Hazry: ah tu..sara yang menjerit. Kucing ni kacau dia tidur. Kitorang okey.

Yana: okey kalau macam tu. Cepat sikit kejut brittany tu. I dah nak tutup cafe ni.

Hazry: err... Sorry yana, I have to do this.

Hazry tiba tiba bangun dan memandang tepat ke arah yana. Seperti yang di rancang, hazry kena hypnotize yana supaya tinggalkan diorang dalam stor dan kunci cafe ni. Selepas kelibat yana hilang, para vasely' melepaskan keluhan lega. Nasib baik diorang terbangun sebelum yana masuk. Kalau tak, memang naya je kena marah.

Hazry: sara lain kali jangan lah menjerit. Sikit lagi nak kena tangkap.

Sara: aku terkejut lah. Macam mana aku boleh tidur atas peha dia?

Hazry: mana aku tahu, kau yang tiba-tiba baring. Dah lah.

Lyna: bila kau nak kejutkan sahabat kau ni? Ni dah lah sekali tidur....kau faham faham je lah.

Rose: brittany, bangun. Bangun oi.

Sedang sibuk diorang mengejutkan brittany, tanpa sedar adam merenung sara lama. Matanya di kecilkan supaya dapat melihat dengan jelas apa yang berada di leher sara.

Adam: sara, kau dah ada tanda?

Sara: tanda? Tanda apa?

Adam: dekat leher kau.

Sara menyentuh nyentuh leher nya. Tanda itu terasa sejuk secara tiba tiba. Tanda bewarna biru itu kelihatan cantik. Semua yang tengah kejutkan brittany memandang leher sara. Mesti masa dia tidur tadi tanda ni keluar. Yang lain dah bersedia untuk melompat ke dalam almari. Seperti kali pertama diorang datang, hazry memanjat almari tersebut dan menyuluh ke arah no 6¾. Selesai memulas no enam menjadi no sembilan, hazry laju menggelongsor ke bawah. vasely' terjun dulu diikuti para lelaki.

Hazry: aduhh, dua kali aku jatuh macam ni. Aih.

Brittany: sama macam mula mula kita datang.

Danial: korang ikut michael. Kitorang nak balik jap. Jumpa family.

Adam: esok kitorang datang balik. Dah lewat sangat sekarang.

RUN AWAY Where stories live. Discover now