chapter 8

9.5K 314 146
                                    


anonim : güzelimm uyann 

anonim : o güzel yüzünü bana gösterr

beste : noldu be sabah sabahh

anonim : kapıyı aç

beste : ne?


zil sesiyle aşağı inip kapıyı açtım yağmur dün bizde kalmıştı ve gece çok geç saatte yatmıştık.

belki biraz da anononimciğin dedikodusunu yapmış olabilriz sonuçta o da artık benim hayatımın bir parçası oldu . her ne kadar ben bunu ona açıklamamış olsamda gerçeklerden kaçılmaz .


kapıyı açtığımda yerde yeni bir paketle karşılaştım.


üstündeki notu alıp okudum

lütfen bunu tak ve beni bekle güzelim. 

kutunun içinden çıkan göz bandına manasız bakışlar atarken anonimin yanıma gelebiliceği düşüncesiyle heyecanla gözlerime bağladım . aslında tedirgindim sonuçta sapık ta olabilir.


kapıdan destek alarak yandaki oturma kısmına oturdum ve beklemeye başladım.  çok heyecanlandım onunla karşılaşacağım için


"beste "

"benim anonim "

kulağıma gelen sesle anonimin sesinin ne kadar da güzel olduğunu duydum huzur vericiydi. sesindeki o tını.

"beste iyi misin" 

kendie geldim 

" ha ben mi dalmışım ya sesin çok güzlde"

anonimin kahkahasını duydum. bu çocuk ne kadar güzl gülüyo ya resmen sesine düştüm


"sen benim sesimi çok mu güzel buldun. seni yerim beste"

"tamam cıvıma ayrıca ne oldu neden böyle birşey yapıyoruz şuan "

"şimdi seninle biryere gidicez beraber ve beni görmemen için bu nadanayı kullanıyoruz"

noluyo lan 

" noluyo lan . nereye . gözüm kapalı tanımadığım adamın arabasına neden biniyim ben mal mıyım . ya sen seri katilsen . ya sen sapıksan..."

"bi nefes al be güzelim. ne bu hararet tamam bu kadar çekiniyorsan sana hakkımda birşey daha söyliyeyim"

ne diyeceğini merak etmiştim. merak duygum korkumun önüne geçiyordu.

" tamam kabul ama önemli bişey olsun bari"

eliyle elimi tuttu bir anda kalbim fazla adrenalinden patlıyacak sandım.kalbimin hızının duyucak diye o kadar heyecanlandım ki. hayırlı değil bunun sonu

eliyle parmağımı tuttu ve kendi bileğindeki bir noktaya değdirdi 


bileğinin o kısmında kabarıklık vardı ama şeklini anlayamamıştım.

"dövmen mi var"

"hayır dövmemi başka bir güne saklıyorum doğum lekesi bu . tam sağ bileğimin üzerinde "

başımı salladın sonra beni elimden tutarak arabaya doğru çekti . takılıp düşmekten korktuğum için en yavaşadımlarımı atıyordum.

" güzelim az daha yavaş yürürsen zamanda aşım yaratıcaz"

"aman be beğenmiyorsan çıkart bandanayı sanki çok kolay böyle yürümek "

"tamam sustum . dikkat et geldik kapını açıcam şimdi "

başımı salladım sonra bir kapı sesi duyuldu kapıyı açıyor olmalıydı.


kapıdan girmeye çalışınca bir türlü başaramadım.bir anda bellimde hissettiğim kollarla koltuğa bırakıldım.


"anonim ya haber verseydin ya "

"ben özür dilerim ya sana sormam gerekirdi tabii "

" tamam olsun . gidelim hadi"

kapımı kapattı sonra önden dolandı ve yeni bir kapı sesi duyuldu sonra arabanın motoru çalıştı ve hareket ettik.

terleyen avuçlarımı sortuma sürdüm ve kafamı yaslayıp beklemeye başladım. ortam fazla sessizleşince bende radyoyu açtım. çıkan şarkı en sevdiğim şarkıydı eşlik etmek için o kadar istekliydim ki , ama anonimin yanında söylemekten emin değildim.


" beste biliyorum bu en sevdiğin şarkı . ve benim yanımda söyleyebilirsin zaten daha önce çokkez dinledim seni . utanmana gerek yok."


onu onaylayıp bende şarkıya bağırarak eşlik etmeye başladım .


bir ara kulağıma anonimin gülme sesi geldi ve biraz utandım.

yolculuk yaklaşık yirmi dakika kadar sürmüştü .sonunda araba durduğunda anonim indi ve benim kapımı açtı. çıkmam için bana yardım etti.


elşmden tutarak götürmeye başladı bir binanın içine girmiştik daha sonra başka bir kpaıdan geçtik ve daha karanlık bir odaya geçtik.


koltukların arasından geçip beni oturttu ve sonrada kendisi arks sıradaki koltuğa geçti

"şimdi bandanayı açıcam. ama lütfen arkana bakma beste , ben senin karşına çıkıcam "

"peki sen isteyene kadar seni görmiycem "


bandanayı çıkardığında gözlerim başta alışamadı yavaş yavaş odayı algıladığımda tahmin ettiğim gibi bir sinema salonun geldiğimizi fark ettim. beyaz perde aydınlandı ve bir film oynamaya başladı 


titanikmiydi bu . inanamıyorum en sevdiğim filmlerden . arkadan kucağıma bırakılan cips ve suyla şaşırdım 


" patlamış mısır yemeyi sevmediğini ve içeceklerden de hoşlanmadığını biliyorum . afiyet olsun"


gülümsedimm ve kendimi filmin keyfine bıraktım.


****************


anonim bestenin karşısına çıktı ama kimliğni saklayarak ne düşünüyorsunuz. bence o kadar saf bir çocuk ki ikisinede bayılıyorum.

ilerisi için daha güzel planlarım var az texting oldu ama değer bence bu kadar.








anonim//besteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin