chapter 29

5.4K 197 25
                                    

yeni bir kitaba başlamayı düşünüyorum . buda bu kitabı otuzuncu bölümde bitirceğim anlamına geliyor . sizinle diğer kitabı da paylaşırım. öpüldünüz.


sonunda okullar tatil olmuştu .


bizde hep beraber arelin yazlığına gitmeye karar verdik . hafta sonu için uçak biletlerini almıştık. bugünde yağmurla valizlerimizi hazırlıyoduk.


"yağmur banyodan jelleri getirir misin"

"tamamdır . beste pizza sipariş ettim birazdan gelir kapıya bakarsın."


yağmur banyoya giderken bende zilin sesiyle dış kapıya gittim.

kapıyı açtığım da karşımda kurye yerine arel duruyodu.


sevinçle gülümseyip kollarımı boynuna sardım .

"çok özledim "


beni belimden tutarak havaya kaldırdı ve kemiklerim kırılana kadar sarıldık.

"beni içeri almıycak mısın."

kapıdan çekilerek girmesi için yol açtım.


salon valizlerden taşan eşyalarla doluydu. normalde bu kadar pis değildik ve biraz rahatsız olmuştum.


"burası çok dağınık gel odama çıkalım."

beni onayladı ve merdivene ilerledik . 


banyodan çıkan yağmur areli görünce durdu.

"oo enişte hoşgeldin."

"hoşbulduk baldız"


yağmura yandın bi bakış atarak salonu işaret ettim. durumu hemen çakarak konuştu.

"size keyifli muhabbetler ben salonu düzenliyim."


odama geldiğimde yatağa oturdum arel de yatağa uzanıp kafasını bacaklarıma koydu.


bu hali o kadar tatlıydı ki elim saçlarına gitti.

bu onu mayıştırmıştı göz kapakları yavaşça kapandı. bende uzun uzun onu izledim.


"sen hangi sevabımı karşılığısın acaba"


arelin uykuya daldığını fark edince bu haline gülüp yataktan kalkıyodum ki çalan kapıyla arel gözlerini araladı.


"kapı çaldı ben bakarım sen uyu yorgun gibisin."

"yok bende geliyim bi su içiyim ."


başımı salladım ve aşağı indik . kapıyı açtığımda pizzalar gelmişti.


"buyrun hanfendi . siparişiniz."


teşekkür ederek paketleri aldım ve ücretini ödedim. çocuk inatla kapıda durup aval aval bakmaya devam ediyordu .

anonim//besteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin