chapter 18

6.4K 279 73
                                    

karşımdaki kişiye bakıyordum. fakat görebildiğim tek şey akşam karanlığında bile parıldayan yeşil gözleriydi.

"maske mi taktın"

"böyle yapacağını tahmin etmiştim güzelim. "


bozulmuştum. ona duygularımı itiraf edicekken onun böyle birşey yapması . bana güvenmediğini gösteriyordu. haksız da sayılmazdı ama.


"tam bir pisliksin"

"ne yaptım ben güzelim "

ellerimizi ayırıp yola doğru ilerlemeye başladım. ayakkabıma giren kumlar beni rahatsız ediyordu. babetleri çıkarıp fırlattım.


umrumda değildi hiçbirşey  . yolda durup bir taxi geçmesini bekledim. anonimde peşimden koşmuş bana yetişmişti.


"ne yapıyorsun beste"

"kör müsün eve gidiyorum."

"geç arabaya ben bırakırım"

sinirle ona döndüm.,

"sen yada o aptal arabana ihtiyacım yok kendim gidebilirim. şimdiye kadar yaptığım gibi"

" maske yüzünden mi böyle söylüyosun. eğer öyleyse bil ki korktuğum için yaptım"


"neyden korktun. seni sevmememden mi aptal çocuk . o zaman tebrikler demin yapıcağım aşk itirafını bir daha hayalinde kurarsın"


sinirden ne dediğimi bilmeden aklımdan geçen her şeyi söylüyordum. son dediğim üstünde şaşkınlık etkisi bırakmıştı.


yüzünde kocaman bir sırıtma oluştu bunu maskedeki ağız açıklığından görebiliyordum. maske deikçe sinirlerim bozuluyordu. ileriden duyduğum araba sesiyle hızla taxinin yanımda durmasını sağladım ve kendimi arabanın arka koltuğuna bıraktım.


adama adresi verdilkten sonra biraz olsun sakinleşmek adına yağmuru aradım. 


anonim son söylediğimden sonra kıpırdamamış ve giderken bile sırıtarak boşluğa bakıyordu. ne olacak mal çocuk.


"alo yavrum ne oldu"

"bu çocuk aptal varya tam bir mal"

"hangi çocuk ya . anonim mi . ne oldu "

" bugün plan yapmış beraber  sahile geldik .. herşey çok hoş falan "


telefonun ucundan kopan çığlıkla şaşıp kaldım kulağımdan biraz uzaklaştırınca . arabayı kullanan adam da sesi suymuş dikiz aynasından bana bakmıştı . 


adama sorun olmadığını belirtircesine gülümseyip yağmura geri döndüm.


"ne bağırıyorsun kızım ya . her neyse bölme anlatıcam."

" pardon ya biraz abarttım. sen tanımadığın biriyle sahile nasıl gittin."

"gözlerim kapalıydı"

ikinci bir çığlık duyuldu.


"nee bir de gözlerin mi kapalıydı. seni kaçırmamış olmasına hala şaşıyorum."

yağmura göz devirip sinirle konuşmaya başladım.


" sonra ben tam ona hislerimi söyliyecektim . göz bandını çıkarmıştım ki bir de ne göreyim."

" öküz maske takmış."

" valla içimdeki tüm sevgi uçup gitti . sonra birde peşimden geliyor ne oldu diye.  ona duygularımı söyliyeceğimi ağzımdan kaçırınca çocuğa kal geldi . bende o sırada atladın taxi ye eve gidiyorum şuan"


yağmur bir süre birşey dememiş beni dinlemişti en sonunda tüm netliğiyle tepkisini ortaya koymuştu 

"çok mal ve çok aşık bir eniştem var "

"ne eniştesi be . nerden enişten oluyo o senin . "

" aynen beste . evet . tamam . sus . sizin eve geliyorum senin bu akşam bir deidkodu gecesine ihtiyacın var anlaşılan ."


telefonu suratıma kapatmıştı. 

tam telefonu kapatıcakken gelen mesaj sesiyle açtım.

anonim : beste 

anonim : görüldü atma 

anonim : ben nereden bilebilirdim 

anonim : beni sevdiğini söyleyeceğini

anonim : keşke o aptal maskeyi hiç takmasaydım 

beste : keşke

beste : sen kaybettin şansını 


attığı mesajlara aldırmadan görüldü bırakıp telefonu kapattım . arabada durmuş eve gelmiştim.




*************


yağmurla bir yandan yağmurun aldığı çikolataları gömüyor bir yandan da internetteki profilleri eleştiriyorduk. zil sesiyle ikimizde ayaklandık ve kapıya gittik.


açtığımda yerde bir kutu vardı. her zaman ki gibi etrafa ufak bir bakış attım ve kutuyu açtım .içinde anonimin taktığı maske duruyordu. altındaki kağıdı alıp okumaya başladım.


artık gizlenmek yok . mezunlar için düzenlenen partide bana eşlik eder misin.

arel


yağmurla aynı anda birbirimize baktık. üst kattan gelen ses ile yukarı koştuk.

*****************************

anonim demekten bıkmıştım. sonunda çocukcağızın ismini kullanıcaz . arkadaşlar okuyorsanız vote atın lütfen.


anonim//besteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin