chapter 12

7.6K 288 66
                                    

toprak beni evime bırakmış kendisisde arabaya binim gitmişti.

üzerimi değiştirmek için odama  çıktığımda masadaki yiyecekleri görmeyi beklemiyordum.toprakla yaptığımız kahvaltıdan sonra hiç birşeyi temizlemeden çıkmıştım . nasıl olsa akşam yaparım diye.


ama şimdi ne o bulaşıklardan eser vardı nede sofradan, mükemmel bir akşam yemeği hazırlanmıştı . 


masaya yaklaşıp tabağın üstüne bırakılan notu okudum.


sen şimdi toplamaya üşenirsin diye ben sizin bulaşıklarınızı kaldırdım . e bu yorgunluklada aç aç uyurdun sen akşam yemeği hazırladım . her ne kadar beraber yiyemesekte. afiyet olsun güzelim.

notun sonundaki cümle içimde büyük bir pişmanlık hissi yaratmıştı. bugün anonime çok sert çıkışmıştım. kalbini kırmış olmalıydım ama bir şekilde kendimi afettiricektim.


yaptığı enfes yemekleri yedikten sonra yukarı çıktım ve üstümü değiştirip kendimi tatlı uykunun kollarına bıraktım.



sabah erkenden kalkmış hazırlıyacağım şeyleri planlıyordum. telefonumu açtığımda anonimin son yazdığım şeyden sonra bana mesaj yazmadığını görmek beni daha da üzmüştü.


evet ona değer veriyordum ve gönlünü alıcaktım fakat seviyor muydum henüz bilmiyorum.


hızla mutfağa girip pasta yapmaya başladım . 


bu konulardan fazla anlamazdım ama elimden geldiği kadar oldurmaya çalışmıştım . sonunda pastanın üzerine kremşantiyle "beni affedebilir misin anonim" yazdım.

kutunun içine ufak bir not yazıp bıraktım ve bahçedeki masaya geçip kutuyu bıraktım. daha sonra odama çıktım ve anonime mesaj attım.


beste : eğer buralardaysan 

beste : bahçedeki masaya senin için birşey bıraktım.

beste : ve ben o gün yazdığım saçma şeyler için özür dilerim.

beste : amacım seni kırmak değildi anonim.

anonim gördü*



anonimden 


bestenin mesajlarıyla hızla bahçeye giridim bana ne bıraktığını çok merak ediyordum. masanın üzerindeki kutuyu fark edince heyecanlandım .benim için uğraşmıştı .


ona kızdığımı sanıyordu fakat ben ona küsemem ki . kıyamam 


kutuyu alıp tekrar arabaya döndüm ve merakla açtım . içinde hayatımda gördüğüm en güzel pasta vardı. bir dakika bunu beste yapmış olamaz değil mi.


inanamıyorum resmen bir sanat eseriydi üzerindeki yazıyı okuduğumda kahkaha atmıştım. bunların hepsi gönlümü almak için miydi birşey yapmasına gerek yoktu ki zaten.


anonim : beste bana olan aşkın gözlerimi yaşarttı

anonim : pastan inanılmaz gözüküyo ve yemek için sabırsızlanıyorum 

anonim : ayrıca ben sana asla küsmem

beste : beğendin mi

beste : aramız düzeldiğine göre o zaman söyle bakalım 

beste : yarın için planın ne 

anonim : okul çıkışı harika birşey yapıcaz .

beste : sıra ipucunda 

anonim : yolla gelsin 

beste : nerede oturuyorsun 

anonim : beste direk tc mi veriyim daha kolay bulursun beni

beste : tamam be 

beste : hemen söylenme

betse : iyi o zaman 

beste : soyadın 

anonim : bestee

beste : göz renginide söyle artık 

anonim : yeşil

beste : anonim sana aşık oldum sanırım az önce

beste : orda mısın 

anonim : evlenelim hadi 

beste  : saçmalama 

anonim : yoo ben çok ciddiyim 

beste : illa söviyim mi

anonim : tamam tamam kızma sevgilim 

beste : sevgilim ?

anonim : efendim güzelim 

beste : nerden sevgili oluyomuşuz biz 

anonim : e sende beni seviyor muşsun olduk işte

beste : iyi hadi sana tatlı hayaller ben yatıyorum

anonim : iyi geceler sevgilim :))

beste : BİZ SEVGİLİ DEĞİLİZZ

anonim : tama ya 

anonim : sustum 

anonim : iyi gecelerr



*******************

ben tam bir istikrarsızım . gene bölüm atıcam . iyi geceler 

anonim//besteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin