V I E R

11.4K 30 0
                                    

'Lotte, truth or dare?'
'Dare.'
'Eindelijk een meisje die een dare neemt, lekker!' zegt Timo.
'Breng Jurre boven wat drinken en raak hem iets vaker dan normaal aan.'
'Jurre?' vraagt Megan verbaasd.
Mijn hoofd word zo rood als een tomaat terwijl ik een drankje voor hem inschenk. Trillend loop ik naar boven, achter me hoor ik hoe Lize iedereen op de hoogte brengt.
Ik loop over de overloop en bijna wil ik terug naar beneden rennen als de deur van Jurre zijn slaapkamer opengaat.
'Hey.'
'Hai,' stotter ik, 'Ik kwam je wat drinken brengen.'
'Wat aardig! Ik zou net naar beneden gaan om wat te halen.' Hij gebaart naar zijn kamer. Langzaam schuifel ik naar binnen en zet ik de rode beker op zijn bureau. Als ik me omdraai struikel ik over een kabel van zijn xbox waardoor ik bijna tegen de vlakte ga. Ik voel hoe Jurre me opvangt en rustig weer overeind helpt. Onze ogen ontmoeten elkaar waardoor ik nog roder wordt. Ik grijp zijn bovenarm vast en voel hoe gespierd hij is.
'Voorzichtig,' fluistert hij.
Mijn keel is kurk droog geworden door zijn actie waardoor ik geen fatsoenlijk antwoord kan formuleren. Hij blijft me vasthouden terwijl hij in mijn ogen staart.
'Bedankt voor het drinken.'
'Graag gedaan,' fluister ik terug.
Even heb ik het idee dat hij me gaat zoenen maar in plaats daarvan laat hij me los en gaat hij weer achter zijn bureaustoel zitten. Haastig been ik zijn kamer uit en dender ik weer naar beneden.

'Zo te zien is het gelukt,' schatert Lize.
'En hoe!' roep ik.
'Vertel!' lacht Tamara.
'Ik struikelde over een kabel van zijn x-box en toen ving hij me op.'
'Ik had nooit verwacht dat jij op je stiefbroer zou vallen?' zegt Nick mijmerend.
'Omdat het mijn stiefbroer is of omdat je vindt dat het mijn type niet is?'
'Beide.'
Ik haal mijn schouders op en kijk uitdagend naar Timo. 
'Truth or dare?'
'Dare.'
'Zoen Tamara voor een volle minuut met tong natuurlijk.'
'Ik dacht dat we hadden afgesproken dat we geen seksuele handelingen zouden doen,' piept Fien.
'Geen orale handelingen en verder, daarbij komt dat Timo en Tamara praktisch een stel zijn dus het helemaal niet erg is,' zegt Lize zuchtend.
Timo en Tamara luisteren niet eens naar de discussie. Tamara staat op, gaat op Timo zijn schoot zitten en slaat haar armen om zijn nek. Wat onzeker legt Timo zijn ene arm op haar onderrug en trekt haar dichter tegen zich aan. Hun lippen raken elkaar nog maar net als ze beginnen met tongzoenen. Allemaal kijken we gefascineerd toe naar het spel dat zich voor onze ogen afspeelt. Ik zie hoe de broeken van alle jongens met de minuut strakker worden. Stef kijkt weer met een intense blik naar Lize die langzaam zijn kant op kruipt en naast hem gaat zitten.
'Nou, die zijn we over een paar minuten ook kwijt,' zucht Fien op een zachte toon.
Ik giechel zachtjes om haar opmerking terwijl ik nog steeds naar Timo en Tamara kijk. Ik beeld me in dat ik op Jurre zijn schoot zit terwijl hij eerst mijn lippen zoent, daarna mijn nek en vervolgens al mijn kleren een voor een uittrekt. 

Truth or Dare (Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu