Langzaam begint Nick heen en weer te bewegen terwijl hij af en toe een klap op mijn kont geeft. Zachtjes begin ik te kreunen, ik wil namelijk niet dat Jurre jaloers wordt op Nick zoals ik jaloers ben op Megan. Kan die meid niet gewoon met Timo gaan neuken?
Ik schud met mijn hoofd om de gedachte te verdrijven en concentreer me op Nick die het tempo al iets heeft opgevoerd. Met een hand grijpt hij naar mijn borsten die hij lichtjes masseert.
Vanaf de andere kant van de woonkamer hoor ik hoe luid Fien kreunt, wat ervoor zorgt dat er een glimlach rond mijn lippen verschijnt. Voor iemand die nog nooit eerder was klaargekomen door een ander, heeft Fien echt de beste avond van haar leven. Zal ze zich straks ook door iemand laten neuken?
Hard kreunend komt ze klaar terwijl Lize haar eigen lippen aflikt.
'Dit was veel beter dan wat de anderen bij mij hebben gedaan!' roept Fien uit.
'Graag gedaan,' giechelt Lize, 'Dan ben je nu helemaal klaar voor ruigere seks.'
Fien zet grote ogen op maar Lize rolt alleen met die van haar terwijl ze Fien een nieuwe beker met alcohol geeft.
Lize wenkt Stef die Timo nog aan het neuken is.
'Ik moet eerst mijn prinses blij maken maar daarna verwacht ik dat je me hard neemt.'
Timo lacht hard als Stef naar Lize loopt om haar in het achtste standje te neuken. Zelf loopt hij naar Fien toe die hulpeloos om haar heen kijkt.
'Dus je bent nu nog natter dan eerst?' Zijn ogen staan geamuseerd terwijl hij naar Fien kijkt. Als ze geen antwoord geeft gaat hij met zijn vingers door haar lipjes. Zijn pik is in een keer stijf en zonder iets te zeggen gaat hij op de bank zitten.
'Ik wil dat je op mijn schoot gaat zitten en de leiding neemt.'
Onzeker kijkt Fien naar Timo maar ze doet toch wat hij zegt. Ze laat zich over zijn lul zakken terwijl haar lippen die van hem raken.Hoewel ik het lekker vind wat Nick doet, word ik er niet opgewonden van wat hem ook niet ontgaan is.
Bezorgd kijkt Lize mij aan terwijl ze Stef van zich afdrukt en iets in zijn oor fluistert.
'Laat me je even een demonstratie geven.'
Nick haalt zijn lul uit mij en gaat naast ons zitten.
'Als ik zo vrij mag zijn,' zegt Stef geacteerd terwijl hij van Jurre naar mij kijkt. Zo te zien zijn hij en Megan eindelijk klaar met neuken, ik was haar gekreun meer dan zat!
'Natuurlijk,' giechel ik.
'Ik wil dat je op je ellebogen leunt, zo ver mogelijk naar voren.'
Ik doe wat hij zegt en laat me naar beneden zakken. Jaloers kijkt Jurre naar Stef, blijkbaar wilde Jurre me graag in deze positie nemen.
Ik voel hoe Stef zijn lul tegen mijn vagina zet en rustig naar binnen dringt... en verder... en verder.
'Je komt zo diep,' kreun ik.
Stef haalt langzaam zijn lul uit mij en stoot hem er daarna weer hard in. Dit herhaalt hij een aantal keer wat echt heel erg lekker voelt.
'Bij nader inzien wordt dit een erg lange demonstratie,' richt hij zich tot Nick, 'Jezus wat ben jij strak.'
Ik giechel tussen het kreunen door en laat Stef zijn gang gaan. Dit voelt echt veel beter dan wat Nick deed. Bij elke stoot krijg ik het gevoel dat Stef steeds dieper in mijn dringt, wat ik echt heerlijk vind! Als deze avond over is moet ik Jurre echt vragen om dit ook eens te doen.Onwillekeurig zoek ik zijn gezicht tussen alle mensen die naar ons kijken. Zijn ogen staan bezorgd maar zodra mijn blik die van hem kruist, ontspant hij zich zichtbaar.
'Spreid je benen iets meer!' beveelt Stef me. Dit moet Jurre ook eens doen, echt ruig en dominant in bed zijn!
Ik doe wat Stef me beveelt en zet mijn benen een stukje verder uit elkaar. Ik voel hoe zijn vingers over mijn buitenste schaamlippen glijden terwijl hij behendig naar mijn clitoris toewerkt. Hij wrijft langzaam over het knopje heen voordat hij er zachtjes in knijpt. Een luide kreun ontsnapt mijn keel.
Hij stopt met wat hij doet en de teleurstelling kruipt door mij heen.
'Niet stoppen!' jammer ik.
'Zo weet je of ze er echt van geniet,' zegt Stef lachend maar dat doet me helemaal niks. Ik wil zijn vingers weer op mijn clitoris voelen, ik wil zijn lul nog dieper in mij voelen en ik wil hard klaarkomen.
Stef begint weer met mijn clitoris te spelen terwijl hij mijn heupen vast grijpt zodat hij nog harder kan storen.
'Shit,' vloek in binnensmonds.
Het gevoel raast als een gek door mij heen, dit wordt een heftig orgasme!
'Doorgaan,' beveel ik hem hijgend.
Als hij nu stopt dan ga ik heel hard gillen maar gelukkig doet hij dat niet. Ik vergeet alle mensen die naar ons staren, zelfs Timo en Fien waren gestopt met neuken, en focus me alleen nog maar op Stef die het tempo opvoert.
Zijn lul vult mijn hele vagina en zijn vingers plagen mijn clitoris steeds intenser. Ik wil iets vastgrijpen om mijn aandacht te verleggen maar dat is er niet.
'Laat het gevoel je meenemen Lotte. Kom hard voor me klaar.'
Mijn borst gaat als een malle op en neer terwijl de woorden van Stef beetje bij beetje binnen druppelen. Zodra ze zijn geland, laat ik mezelf gaan en kom ik heftiger klaar dan dat ik ooit heb gedaan. Futloos laat ik me volledig op het tapijt vallen.
JE LEEST
Truth or Dare (Dutch)
ChickLitHet is stapavond en al je vrienden zitten in jouw woonkamer in te drinken. Het is een gezellige avond en jullie besluiten om truts or dare te spelen. Het begint als een leuk maar uitdagend spelletje maar zodra er alcohol vloeit wordt het toch een an...