'Wil je dit wel?' vraagt Jurre bezorgd.
'Meer dan wat dan ook,' fluister ik zachtjes.
Hij gaat op het bed zitten en kijkt me serieus aan.
'Zodra je het niet meer wilt moet je het aangeven!' Hij probeert streng te klinken maar dat past helemaal niet bij hem.
Ik ga op zijn schoot zitten en zoen hem zachtjes op zijn mond. Hij pakt me stevig vast en gaat plots staan. Ik slaak een klein gilletje terwijl ik mijn armen om zijn nek sla.
Hij legt me op mijn rug op het bed neer.
'Ik heb de leiding,' gromt hij zachtjes.
Eigenlijk heb ik ook veel liever dat hij de leiding neemt aangezien ik geen flauw idee heb wat ik aan het doen ben. Hij plant kleine kusjes over mijn hele lichaam, likt aan mijn tepels en haalt vervolgens zijn vinger door mijn lipjes.
'Je bent nog steeds helemaal nat.' Hij grijnst van oor tot oor. Ik kijk naar zijn lul en zie dat die nog niet hard genoeg is. Ik kom overeind en neem deze in mijn mond. Dit is nog maar de tweede keer in mijn leven dat ik een jongen pijp. Ik lik over zijn eikel naar beneden en weer terug. Daarna sabbel ik eraan terwijl ik hem aankijk.
'Fuck. Lotte,' vloekt hij binnensmonds.
Een glimlach verschijnt rond mijn lippen terwijl ik hem onzeker begin te pijpen. Hoeveel porno video's ik dan ook gekeken heb, toch hoop ik maar dat ik het goed doe. Opnieuw kijk ik naar Jurre, hij heeft zijn ogen gesloten en ademt zwaar in en uit door zijn mond.
Ik ga rustig door en voel hoe zijn lul steeds harder wordt door mijn aanraking. Zelf geniet ik ook van het genot dat ik hem geef. Hij pakt mijn haar vast en trekt er lichtjes aan, ik kreun terwijl ik met mijn ogen rol. Als reactie zuig ik nog een keer krachtig aan zijn lul. Met beide handen pakt hij mijn hoofd vast en drukt hij me zachtjes aan de kant. Geschrokken kijk ik hem aan.
'Heb ik iets verkeerds gedaan?'
'Nee, juist niet. Als je door was gegaan dan was ik sowieso gekomen maar dat wil ik nog niet. Ik wil je eerst hard nemen.'
Ik ga op mijn rug liggen en probeer me zoveel mogelijk te ontspannen. Uit zijn nachtkastje haalt hij een condoom die hij openmaakt en omrolt. Hij zet het topje van zijn lul tegen de opening van mijn vagina aan en laat zich dan rustig zakken. Hij drukt een snelle kus op mijn lippen.
'Ontspan je zo veel mogelijk. Het kan even pijn doen maar ik verzeker je dat het daarna heerlijk voelt.'
Ik doe wat Jurre zegt en probeer me zoveel mogelijk te ontspannen, voor hoever dat gaat als je op het punt staat om je halfbroer te neuken. Ik voel dat hij mijn vagina langzaam binnendringt. Ik voel de pijn lichtjes opkomen en draai mijn gezicht een kwartslag. Als hij volledig in mij zit stopt hij met bewegen.
'Ontspan je.' Zijn tong glijdt over mijn nek wat voor een heel aangenaam gevoel zorgt. De pijn ebt langzaam weg.
Ik kijk hem weer aan en knik lichtjes.
'Zeker?'
'Absoluut.'
Langzaam begint hij te bewegen. Ik voel de pijn weer opkomen maar om te voorkomen dat het mis gaat begin ik mijn tepels te masseren. De pijn is nu helemaal weg en maakt plaats voor genot. Ik trek hem dichter naar me toe en begin hem te zoenen.
'Je bent zo strak,' kreunt Jurre tegen mijn lippen.
'Je voelt zo lekker,' kreun ik terug.
Ik laat mijn handen over mijn lichaam glijden en masseer mijn clitoris. Zou het klaarkomen nu anders zijn dan wanneer ik niet geneukt wordt? Ik begin snel rondjes te draaien over mijn clitoris en voel dat ik niet ver van een orgasme verwijderd ben.
'Sneller,' hijg ik.
Jurre volgt mijn bevel op en begint harder te stoten. Ik zie in zijn ogen dat een orgasme voor hem ook niet lang meer duurt. Mijn losse hand sla ik weer om zijn nek zodat ik hem opnieuw kan zoenen.
'Ja, bijna,' hijg ik.
Ik voel dat mijn hele lichaam zich klaar maakt voor het aankomende orgasme. Ik verbreek de zoen maar kijk hem diep in zijn ogen aan. Ik wil dit moment met hem delen, ik wil elke reactie zien en alles in me opnemen.
Lichtjes raakt hij mijn tepel aan wat hij over het randje tilt.
'Kom voor me.'
Schreeuwend kom ik klaar. Ik grijp de lakens onder me vast en laat me compleet gaan. Jurre blijft in hetzelfde tempo doorstoten terwijl hij verlangend naar mij kijkt. Ik bijt op mijn lip en kijk hem ondeugend aan. Hij stoot nog een keer en komt dan klaar.
Hij trekt zijn lul uit me en komt dan naast me liggen.
'Fuck.'
'Zeg dat wel,' giechel ik.
JE LEEST
Truth or Dare (Dutch)
ChickLitHet is stapavond en al je vrienden zitten in jouw woonkamer in te drinken. Het is een gezellige avond en jullie besluiten om truts or dare te spelen. Het begint als een leuk maar uitdagend spelletje maar zodra er alcohol vloeit wordt het toch een an...